Hallo , een onsmakelijk vraagje . Eerst was ik 3 dagen overtijd met een licht posi test . Na 3 dagen niet meer getest en toch ongi geworden rood bloed ... of jet nu een slechte test was of een vroege mk weet ik niet. Maar mijn ongi is wel wat raar. Gistere avond had ik lijkt wel een kwabje gel of stukje lever van 1 cm zwart . Andere stukjes kunnen plat genepen worden en zijn bloed . Maar dit bleef zo dik ... is dit normaal of wat is dit
Gewoon een stolseltje wat je vaker tijdens een menstruatie kunt verliezen. Sommige vrouwen verliezen zelfs grote stolsels. En nee, je hoeft dat niet tijdens elke menstruatie te verliezen. Bij een vroege miskraam bij 3 dagen overtijd verlies je niks noppes nada. Je hebt alleen een heftige menstruatie. Het vruchtje is nog niet zichtbaar. Zelfs op een echo zie je met wat mazzel alleen nog een zwangerschapsring en verder niks, zo vreselijk klein is het nog.. Het kan dus geen vruchtje zijn wat je verloren hebt, tenzij je al minimaal 6 weken zwanger moest zijn.
Ja dat weet ik ook dat het gen vruchtje kan zijn zo ziet het er zeker niet uit en kan ook niet . En ik weet ook niet zeker of het een mk was of iets anders.. vroeg me gewoon af of dit normaal is , of dat het door een aandoening kon komen . ☺x
Dit kan wel degelijk een vruchtje zijn... Was 4 dgn over tijd. Had een menstruatie die qua stolsels leek op na mijn bevalling. Heel andere substantie zeg maar. En ik had ook een meer gellie achtig flubbertje er tussen zitten!