rare cyclus of wat :/

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door evy3000, 18 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Mijn NOD zou afgelopen maandag zijn. Twee weken na mijn menstruatie heb ik een paar dagen ontzettend last gehad van vruchtbaar slijm, echt onwijs veel last. Dus aan de hand daarvan was ik er vanuit gegaan dat mijn cyclus weer terug was naar 28 dagen. Had daarvoor twee keer een cyclus van 32 dagen nadat ik begin december een mk heb gehad. Anyways.... een week nadat ik dus dat vruchtbare slijm had gehad werd ik plots ongesteld. Een dikke week te vroeg dus. Is mijn cyclus nou zo Harrie in de warrie? Het kwam ook zo onaangekondigd en de kwaaltjes die ik normaal voor de menstruatie heb, komen nu pas opzetten, anderhalve week na de menstruatie. Ik vind het zo vreemd...

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

was het veel bloed?? het zou evt ook innestellingsbloed kunnen zijn geweest? of welke dag zit je nu als je de bloeding niet mee telt? drie dagen overtijd, als je van 28 dg uitgaat?

heb je niet toevallig een test liggen?

3. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik vond het een vrij normale menstruatie. Ik had ook wel een klein beetje kramp de eerste dag. En qua aantal dagen bloeden kan ik ook niet zeggen dat het minder lang was als anders. Lastig... Ik heb nog wel een test in huis maar denk niet dat er iets van een zwangerschap aan de gang is aangezien het bloeden de eerste dag wel normaal veel was. Het is wel vrij snel over gegaan naar oud bloed. En een totaal van 5 dagen bloedverlies, waarvan dus één dag wat erger. Eigenlijk net als mijn gewone menstruatie wanneer ik aan de pil was, even lang. Als ik niet had gebloed dan zou ik nu twee dagen na nod zitten. Maar kreeg eerder gister ineens weer pukkels in mijn gezicht, een paar op mijn borstkas en 1 aan de binnenkant van mijn been. En een beetje menstruatieachtige krampen in de onderbuik. Dus als ik niet beter zou weten zou ik toch echt denken dat ik één dezer dagen weer ongesteld zou moeten worden :/ Dan heb ik ook altijd deze klachten.

4. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Het kan zijn dat je maar een heel korte luteale fase hebt gehad van plm. 7 dagen. Geen idee hoe dat komt, maar soms kan het met voeding te maken hebben. Aan je beschrijving te lezen is er te veel bloed geweest om te spreken van een innesteling. Even aanzien hoe de volgende cyclus verloopt denk ik en de lengte van je LF in de gaten houden.

5. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik denk dat dat indd verstandig is. Ik weet anders ook niet wat het is. Het is me nog nooit in mijn leven gebeurd. En ook omdat ik zo vreselijk veel en erg vruchtbaar slijm had dacht ik dat alles wel weer op orde was. Maar niet dus. Toen ik trouwens laatst zwanger was ben ik ook ongesteld geweest en testte twee en halve week later knal positief. We wachten het af. Bij mijn volgende menstruatie zal ik eens even natellen Hoe lang deze cyclus dan is geweest.

6. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Over het algemeen is vruchtbaar slijm volgens mij aardig betrouwbaar. Wel kan het zijn dat dit meerdere dagen aanhoudt, waardoor je niet precies weet wanneer dan de eisprong is... Ben je ook aan het temperaturen? Dat kan namelijk ook nog inzicht in je cyclus geven!

7. evy3000

evy3000 Actief lid

20 sep 2014
    352
    17
    18
    NULL
    NULL
    Nee, ik ben niet meer aan het temperaturen. Dat heb ik wel gedaan maar daar kon ik niets van op aan. Mijn temperatuur bleef hoog, ook na mijn nod en zo ineens werd ik toch ongesteld vijf dagen na nod. het vruchtbare slijm heb ik inderdaad meerdere dagen gehad. Het begon zaterdags en dinsdag was het weg. Zaterdag en zondag was het wel op zijn ergst. Dus ben daar vanuit gegaan en op en rond die dag zijn we goed aan het klussen geweest. Nou ja, we wachten het rustig af.

Deel Deze Pagina