Misschien een gekke vraag zo in de zomer maar ik heb mijn oude kinderwagen verkocht inclusief voetenzak en inmiddels een nieuwe duo wagen. Ik heb daarbij een bon gekregen voor 70 euro en wOu eigenlijk wat bijleggen om een koeka voetenzak te kopen voor de oudste voor in de wagen straks in de winter. Maar tot welke leeftijd zaten jullie kindjes in een voetenzak want ik begin nu te twijfelen of het wel nodig is. Mijn baby komt in september. De oudste is dan 16/17 maanden. Wel of geen voetenzak aanschaffen voor de oudste?
Ik heb zelf zojuist de grootste koeka voetenzak aangeschaft, lijkt mij toch wel handig in de winter als ze stil zitten in de buggy dat ze dan iets warms hebben. Plus als je hem niet meer nodig hebt, kan hij zo bij de volgende gebruikt worden
Dit dus! Alleen gebruikte ik een dekentje. Ik verbaasde me er echt over hoveeel kinderen zonder zak of dekentje in een buggy zitten in de winter! Brrr
Hoezo dan? Dl heeft voor het 2e jaar een lang donsjack gekregen, en een paar gevoerde broeken, een wollen muts en warme wanten. Warm zat hoor.
Ja dan wel. Maar in een 'gewone' winterjas, met spijkerbroek stil zitten in een buggy, is het in mijn ogen te koud. Vaak ook nog een stukje van het been bloot door het zitten. Net als mensen in een rolstoel of scootmobiel. Die hebben vaak ook een deken omdat je toch snel afkoelt.
Hier ook. Majot onder haar broek en naar buiten maar. Binnen broek uit rokje over haar majot en weer netjes.
Ik heb hem afgelopen winter veel gebruikt nog voor N. Pas recentelijk eruit gehaald trouwens, want vond het koud dit jaar haha. Maar trek wel schoentjes uit als ze vies zijn, zodat de voetenzak mooi blijft. Zou hem wel kopen!
Ja doen joh! Bij mij hadden ze een voetenzak zolang ze in de wagen zaten (in de winter dan). Tot 2,5 jaar ofzo. Heerlijk!
Ga hem toch maar kopen dan. Bedankt voor het advies Nu nog even beslissen welke kleur het dan moet worden haha
Hier heb ik hem deze winter nog gebruikt, mijn zoontje is nu 3. In ons huis is het gewoon rond de 20 graden. Ik ga hem niet voor elk boodschapje een dikke broek aantrekken. In een spijkerbroek vind ik het veel te koud, want hij zit graag stil. Met vieze schoenen viel het wel mee en zo'n ding kan goed in de was gelukkig!