Wie herkent dit????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sancho, 18 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sancho

sancho Actief lid

13 apr 2006
    391
    0
    0
    Hallo nou dit word een heel verhaal. Ben 15 jaar aan de pil geweest 2 maanden geleden gestopt. na 27 dagen netjes menstruatie. Nu 2 dagen overtijd , vanmorgen negatief getest heb witverlies, pijn in onderbuik (ongiachtig) pijn in onderrug. verder geen klachten.

Was eerste keer toch netjes op tijd zou het nog pil te maken hebben.

Wie herkent dit????

Groetjes sandra

2. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Sandra,

Nadat ik met de pil gestopt was ben ik precies 29 dagen later 'uit mezelf' ongesteld geworden. Ik helemaal blij natuurlijk! Dus ik ging er ook vanuit dat de volgend cyclus ook 29 dagen zou zijn. Dit was dus niet het geval. Het werden 32 dagen. Ook vrij netjes, maar ik wil hier mee aangeven dat je cyclus iedere maand iets kan varieren. Dit kan inderdaad met het pilgebruik te maken hebben.

Tuurlijk kun je zwanger raken als je meteen stopt met de pil en heb je misschien te vroeg getest. Kijk het nog een paar dagen aan. Misschien komt je ongi vanzelf opzetten.

Succes!

Liefs

3. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Idd. ik had de eerste keer 28 dagen en die keer daarop 26 dagen. Het kan door allerlei omstandigheden altijd schommelen. Is nog even afwachten dus wat het gaat worden.

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ik had de eerste op 29 dagen en de tweede op 37 dagen. Tja de derde weet ik niet precies omdat ik zwanger was, maar vrij laat posi teste( was dus ook een lange cyclus denk ik)
    Ik denk dat je pas na een half jaar ofzo kan zeggen hoe je cyclus is.
    gewoon veel klussen!! ;)

5. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Heb sinds gister ontzettend veel witverlies en het is echt spierwit en vanaf mijn eisprong ongiegevoel in mijn buik,niet heel erg maar toch...
    Tja ik zou het echt niet weten jij bent 2 dagen overtijd maar ik moet nog 10 dagen maar wens je heel veel succes en zal voor je duimen :)

Deel Deze Pagina