Wie herkent dit?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Star87, 11 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Goedenavond meiden!:)

Ik zit vandaag op 6 dpo. Nu heb ik 3 dpo een toch redelijk felle steek gevoeld, was ook meteen weer weg. 4 dpo niet veel gevoeld, en gisteravond (5dpo) echt precies hetzelfde gevoel als wanneer ik ongesteld moet worden. Ik heb nooit pijn maar voel het wel degelijk. Ik dacht, het zal toch niet? Dat kan helemaal niet nog. Snachts bleef het een beetje aanhouden en vandaag 6 dpo heb ik het nu ook weer even. Maar temp is gewoon hoog smorgens en niks zet door. ( wat ook logisch is natuurlijk )Zou dit een innesteling kunnen zijn? Ik weet dat het vroeg is, maar zou het wel kunnen? Ervaringen?
    Ik wil niet teveel denken dat het er is, maar dit gevoel is er zeker te weten.
    Liefs

2. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dit 2 maanden terug ook. Helaas gewoon omgesteld geworden.
    lichaam is een raar ding maar het kan bij jou anders zijn natuurlijk ieder lichaam is anders. Ik geef mijzelf alleeen nog maar hoop dat ik
    nergens last van heb ( elke maand voel ik wel weer wat ).

3. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Dankje ik29! Ik zie trouwens dat ik hem in het verkeerde topic heb geplaatst, oeps, excuses!!!
    We wachten het af maar wachten duurd lang he? Haha

4. ik29

ik29 Actief lid

27 mei 2012
    152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja dat duurt zeker lang wij zijn nu 2 jaat bezig dus het went haha. Ik moet nog 13 dagen wachten. Gisteren
    voor de eerste keer een echte knal positieve ovulatietest gehad.

5. proudmom01

proudmom01 Actief lid

21 jul 2015
    183
    0
    16
    Ik denk inderdaad dat daar helaas niks over te zeggen is.. Maar ik snap het wel, heb het zelf ook. Je gaat overal iets achter zoeken.

6. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Spannend ik29! Heb je die niet eerder gehad? Vind het knap en blijf er positief in staan he!

Proudmom, je gaat dat inderdaad doen, zeker als je het nooit hebt gehad. Ik zei tegen mezelf de vorige cyclus, dat ik me niets in mn hoofd wil halen. Maar stiekem hoop je het zo!:)

Deel Deze Pagina