Hoi dames! Ik heb al een week last van misselijkheid menstruatie achtige krampjes en hoofdpijn.. Zondag is mijn nod . Gisteren heb ik ( kon me niet inhouden) getest met een kruidvat test (2voor5). Het controlestreepje kwam keurig tevoorschijn, alleen na een minuut of 2 kwam er een dun 2e streepje alleen links naast het controle streepje.. En niet waar het normaal hoort te zijn.. Het streepje is licht roze.. Is mijn test nu positief? Heeft er iemand dit ook meegemaakt?
Her streepje hoort in het test venster. Als het op een andere plek staat is hij dus niet positief helaas..
( kan niet wachten op zondag .. Toen ik het streepje zag werd ik superblij! En toen dacht ik ineens wacht even.. Hij hoort niet hier . Collega zei; streep is een streep maar ik dacht al dat t niets zou zijn..
Ik heb zoiets meegemaakt bij mn eerste! Was een Early predictor volgens mij, iig zo'n belachelijk dure test. Bij mij was er toen een vaag dun horizontaal roze lijntje te zien ipv van een verticale naast de teststreep. Dus ik vanuit gegaan dat ie negatief was (had toen ook nog nergens last van)...ben volle bak gaan carnavallen... Week later geen ongi, wel heel erg moe. Toch nog maar een test gedaan... en knalpositief!!!!!! Heb ik de eerste weken flink stress van gehad totdat mn verloskundige vertelde over de bloedband en dat de alcohol geen kwaad kon zo vroeg... en ons manneke is gelukkig ook kerngezond:-D Dus, moraal van het verhaal: ik zou meteen opnieuw testen! Succes!!
Ohh jeetje wat een verassing dan voor je!! Ik heb beloofd te wachten tot zondag.. Grrrr Heb nu wel wat menstruatie achtige buikpijn hopelijk zet het niet door..