Oh een cadeautje? Wat dan? Mijn man die weet het dan direct, die moet alles aanhoren haha. We hebben wc boven dus daar test ik en dan storm ik de slaapkamer binnen denk ik...of juist heel rustig en dan lach ik alleen maar. Weet ie genoeg ... mooie dagdroom!
Het is ook idd het moment Ik heb een houten harten doosje gekocht en heb bij prenatal een speentje met papa is the best en sokjes gekocht. in het doosje een mini handdoekje gelegd en die cadeautjes erin gelegd. als hij het doosje opent ziet hij nog een tekstje staan die ik heb geschreven, dat hij dus papa word misschien leg ik de test er ook nog in. en die geef ik aan hem, denk met een big smile of idd ook met tranen hihi, ik weet niet hoe ik zelf eerst reageer maar volgens mij kan ik alleen maar huilen van geluk.. wat lijkt me dat een enorm bijzonder en mooi moment.. Hahaha die van jou weet ook zeker wel dat je volgend weekend ergens kan testen? de mijne ook hoor maar ik probeer mn kwaaltjes voor me te houden en te testen als hij nog slaapt. (mocht ik niet ongesteld zijn)
Klinkt heel mooi, het word vast een ontroerend mooi verhaal! Ja die van mij weet dat ook allemaal precies, wie weet slaapt ie door dan kan ik er nog een ding van maken inderdaad. Klinkt wel heel leuk in ieder geval. Kwaaltjes hoort ie wel aan, zou hem daar liever wat minder mee "lastig vallen" maar hij vind het niet erg zegt ie.
Die begreep ik Guusje haha, dat denk ik ook. Hoop dat ik het snel mag geven, nog een weekje wachten hihi ik zal jou ook blijven volgen, ben erg benieuwd hoe het gaat lopen zie jou cyclussen en vind t knap dat je zo positief bent en blijft!! Kunje daar een beetje goed mee om gaan? En hoe weet jij dan wanneer je een eisprong hebt? Lijkt me lastig om te weten wanneer je met ovu testen moet beginnen.
Ja was ook van plan jou te volgen hihi, ben nu alleen met vakantie voor een midweekje in Noord Limburg. Zal dus weinig posten, check het forum zo nu en dan wel als het internet mee wil werken. Nou eigenlijk ben ik pas positief sinds ik mijn ei ontdekte, vroeg me af of ik überhaupt wel ovuleerde. Kon geen touw aan vast knopen, en na 46 ovulatietesten had ik hem hangen. En toen begon ie iets donkerder te worden ik blij! Met het temperaturen erbij een eisprong kunnen vaststellen. Dus dat veranderd de boel wel, eindelijk gericht kunnen klussen, het gevoel een kans te hebben. Vandaar dat ik nu (nog) positief ben. Maar dat kan ook weer veranderen natuurlijk. Is wel grappig, mensen raadden me aan om vooral geen ovu testen te doen; cyclussen zijn veel te lang dus niet handig. En niet te tempen, dan ben je er veel te veel mee bezig. En door spanning kun je ook langere cyclussen hebben. Maar nu wou ik dat ik er eerder mee begonnen was. Tot over een klein weekje, liefs
Grappig die pendels! Wist niet dat er een forum voor was! Spannend star en guusje! Duim voor jullie! Star wat een leuk idee! Dat je dat verstopt kan houden voor hem haha...bijzonder als je ook echt in ronde 7 zwanger bent!! Guusje ik heb ook een cyclus van gemiddeld 40 dagen om gek van te worden! Heb nog geen testen gedaan of getempt. Omdat we nu op vakantie zijn leek me dat zowiezo niet handig dus mocht het niet raak zijn ( wat ik wel hoop) wil ik daar ook mee beginnen. Eerst de ovu testen..