hallo allemaal wie kan mij helpen? Ik ben nu iets meer dan 6 weken zwanger en vanochtend bij het afvegen had ik een beetje rozeverlies, vanmiddag met afvegen was er ook een klein beetje bruin slijm bij. Ik heb zonochtend gemeenschap met me vriend gehad wellicht heeft dat er wat mee te maken...wie heeft dit ook/ook gehad? reacties zijn meer dan welkom gr linda p.s. Het is verder niet erger geworden, en ook niet rood
Kan ook van jullie vrijpartij komen, alles is veel gevoeliger en meer doorbloed, er kan gemakkelijk een adertje springen, zo lang je niet heel veel bloed verliest en krampen hebt zal het waarschijnlijk wel meevallen, groetjes evelien
Hoi, ik heb dit in het begin ook gehad. De VK zei dat het komt, omdat je baarmoedermond nu beter doorbloed is. De kans dat er een klein haarvaatje (bloedvaatje) knapt is daardoor ook groter. Bijv. de vrijpartij kan er voor gezorgd hebben dat dat gebeurd is. Niks ernstigs dus. Genieten! Juul
dankje juul! vandaag was er ook verder niks meer te zien....was een beetje te over bezorgd...ik ga nu lekker genieten xx linda