Hi !! Ik weet even niet of ik dit bij het goede onderwerp plaats maar dan hoor ik het vanzelf wel. Ik ben bijna 22 weken zwanger en er is een grote kans dat ik in deze dagen een keer word opgenomen ivm extreem veel harde buiken.. heb al bedrust gekregen thuis en weeenremmers en als dat niet hielp vond de gyn het verstandig me daar te laten.. Is er iemand toevallig een keer opgenomen geweest in boxmeer en hoe ging dat? Had je een eige kamer of deel je deze? Ik heb namelijk van kinds af aan al last van heimwee ( klinkt suf ik weet het haha) maar dan kan ik me in ieder geval een beetje voorbereiden X
Ik ben pas opgenomen met 31 weken in Nijmegen. Ben daarvoor wel in Boxmeer geweest maar dat was destijds nog het oude ziekenhuis waar ik helemaal geen goed gevoel bij had. Wat denken ze dat er aan de hand is? Misschien een risico op vroeggeboorte, hebben de weeenremmers geholpen? Als er echt een grote kans op vroeggeboorte is zou ik persoonlijk liever naar het Radboud gaan maar weet natuurlijk niet of dat voor jullie een optie is.
Als ik actief bezig ben kom ik met gemak op 50 harde buiken per dag. Bijna constant, daarom mag ik niks meer doen en met rust kom ik op de 25 per dag ongeveer met weeenremmers. De baarmoedermond is lichtelijk verkort maar is gelukkig wel stabiel gebleven. Misschien mag ik het gewoon thuis uitliggen (dat hoop ik) maar hun denken dat je thuis stiekem meer doet dan in het ziekenhuis. En als ik dus een paar dagen in het ziekenhuis verplichte bedrust krijg dat dit de harde buiken mogelijk doorbreekt. Ik wil eigenlijk niet naar nijmegen ( super ziekenhuis hoor) maar daar is mijn zoontje overleden en als ik dan alleen ben is dat veel te confronterend.. denk niet dat dat een positieve werking heeft. Ik moet om half 2 in het ziekenhuis zijn ben benieuwd wat ze zeggen. X
Boxmeer vind ik heerlijk! Mooie afdeling. ik lag alleen op een kamer de tv kun je dichtbij halen. Het eten is ook wel oké. Het personeel aardig en kundig.
Ook goede ervaringen met boxmeer. 3 dagen opgenomen met 38weken door nierbekkenontsteking. Kamer voor me alleen. Eigen badkamer. Ml mocht ook blijven. Alleen vond ik het eten echt vreselijk. Sterkte...hopelijk blijft je mini toch nog een tijdje zitten!!