Honingkleur waterige substantie uit tepels?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jeldou, 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames,
    Ik heb zondag/maandag mijn NOD en heb vandaag even in mijn borsten geknepen ( want je weet het nooit... hihihi)
    en tot mijn grote verbazing kwam er een honing kleurige substantie uit, elke keer als ik er in kneep..
    Heeft een tepel meerdere gaatjes waar het uit komt? dus niet alleen 1 gat in de tepel?

Ik heb dit nog nooit gehad, dit is ronde 6 voor mij.
    Mijn symptomen zijn momenteel:
    - veel onderbuik zeurderig gevoel, beetje als ongi
    - om de zoveel tijd moet ik wat eten, anders wordt ik weeig
    - afscheiding (witte) elke dag
    - deze cyclus eens GEEN last van mijn borsten na eisprong..
    - en dus die substantie uit mijn tepels..

Alvast bedankt voor de reactie!

2. kikker28

kikker28 Actief lid

10 okt 2007
    302
    0
    0
    Hoi, of het iets met ev. zwanger zijn te maken heeft weet ik niet. Ik heb dat ook, alleen heb ik onze dochter 19 maanden borstvoeding gegeven, (ze is nu ruim 2 ).dus bij mij heeft het daarmee te maken (of ik ben ook zwanger, hihi ;) ) Je tepel heeft i.d. meerdere gaatjes, dat zie je vooral bij borstvoeding als er druk door de melk op je borst staat, dan is het net een douche, sproeit alle kanten uit. ik dacht ook altijd dat er maar 1 gaatje in zat, niet dus.

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    geen idee hihi
    heb dat zelfs nu nog niet.

4. jeldou

jeldou Bekend lid

8 jan 2007
    729
    0
    0
    niemand meer?
    Was er niemand die dit had als zwangerschapssymptoom?

5. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Over drie dagen is je test dag...
    Dan zullen we het pas echt weten..
    Hoop het voor je

6. Vonneke79

Vonneke79 Lid

8 okt 2007
    9
    0
    0
    Coevorden
    JAH hier iemand, ik heb het dus ook! maar neigt de kleur bij mij meer na wit te gaan...en geen idee wat het is...mijn moeder verwacht dat ik dus zwanger ben en ik dus absoluut niet... ben vanmorgen net weer ongesteld geworden...
    maar bij mij komt die vloeistof er al een paar dagen zo uit en nog niet eerder gehad...
    heb al 2 testen gedaan en die waren negatief... maar moet morgenvroeg even na de dokter heen moet het even zeker weten... !

7. mama24

mama24 Lid

16 nov 2007
    21
    0
    0
    Voor mijn NOD had ik dit ook ( nu nog steeds ), ben nu 9 weken zwanger dus wiet weet. Bij mij was het helder/wit van kleur en het komt uit meerdere gaatjes. Laat nog even weten of je een positieve test hebt?

8. Teardrop786

Teardrop786 Actief lid

20 feb 2007
    180
    0
    0
    den haag
    Nooit gehad.. :eek:
    Ben wel benieuwd zeg, laat je het ons weten ;)

9. Vonneke79

Vonneke79 Lid

8 okt 2007
    9
    0
    0
    Coevorden
    ben bij de dokter geweest en moet woensdag as na het ziekenhuis een mammogram laten maken, de dokter heeft het nog niet over een zwangerschapstest gehad, wou eerst de foto's even afwachten. het kon namelijk ook een hormone kwestie zijn... dus ff afwachten maar weer!

Deel Deze Pagina