Hi iedereen, Ik ben al een tijdje bezig maar helaas nog geen goed nieuws. Nu heb ik gister een early (3dagen voor nod) test gedaan van de action. Maar die was echt spierwit. Ik ben nu aan het afwachten op mijn menstruatie want wil geen teleurstelling meer. heeft iemand ooit toch nog een positieve test achteraf gehad? En had je daar symptomen bij? ook heb ik vandaag en gisteren erg waterige afscheiding gehad wat ik normaal echt nooit heb. Kan dit nou toch een teken zijn? Of zie ik sterretjes Groetjes
Dag sunflower, Wat rot dat het bij jullie ook nog niet gelukt is. Hoelang ben jij al bezig? Antwoord op je vraag heb ik jammer genoeg niet. Probeer ook al twee jaar een kindje te krijgen maar ook nog niet gelukt jammer genoeg. Ik herken me wel in je verhaal. Ik heb momenteel precies een week na mijn eisprong ook last van waterige donkerbruine afscheiding en weet bijna wel zeker dat het weer niet raak is. Ik was ook wel benieuwd naar andere verhalen!
Hi! Ik ben nu 10 maanden bezig, jij al 2 jaar pfffff. het is een hele grote onzekerheid zeker! En ik heb dat gevoel dus ook telkens ik krijg hoop en dan weet ik toch ergens in me hoofd dat het toch niet raak is.
aaah oké. Ik duim voor je dat het bij jou hopelijk iets positiefs is! Ja het is een rollercoaster hé? Je wil er niet te veel mee bezig zijn, maar dat houd je toch niet tegen haha.
Waterige afscheiding heb ik alleen de dagen rondom de eisprong. Dus ervoor tot max 1 dag erna. Nooit rondom nod. Heb je ovu testen gebruikt? Hoe zeker ben je van je eisprong? Ik heb hier in het hele proces zelfs bij moeten leren (pas na 10 jaar een kindje maar hopelijk hoef je zo lang niet te wachten) dat eisprong kramp niet de ovu zelf was, maar pas erna, waar ik bijv eerst dus altijd dacht: kramp, dus nu ben ik eigenlijk te laat. Maar qua afscheiding ken ik mn lichaam heel goed, en geen idee hoe het bij de andere dames is, maar waterig echt alleen rond eisprong. Rond nod of wittig melk achtig of creme achtig wit. En met beide miskramen en deze goede zwangerschap had ik geen extra afscheiding ook geen witte 3 dagen voor nod.
Hahahaha ik duim ook voor jou! Wanneer kan jij weer testen. Volgens mijn menstruatie app zou ik vandaag ongesteld moeten worden maar alleen nog heel waterige afscheiding en geen spoor van mijn menstruatie. Ik durf toch niet te testen nog bang voor een teleurstelling. jaa elke maand zeg ik in mijn hoofd oke deze maand laat het gewoon maar ja je bent er toch mee bezig. Groetjes!!
Ja! Normaal heb ik ook witte afscheiding voor mijn Nod. Ik heb geen ovulatie testen gebruitk. Maar ik heb wel mijn temperatuur gemeten die was ongeveer hoog op dezelfde datum als die app aangaf. Mijn cyclus duurt nu ook al 34 dagen. Nu heb ik wel een onregelmatige cyclus maar zou het nog kunnen dat ik nu pas een eisprong heb. en jeetje 10 jaar pfffff gelukkig nu wel een gezond kindje!
Ik ga denk ik zo voor de zekerheid toch een ovulatietest van de action doen. Maar kan het dan dat je ei pas zo laat springt?
Dit was het resultaat van de action ovulatietest, nu ben ik eigenlijk nog zo veel meer in de war wat betekent dit?
Hoe is het nu TO? Vlak voor je menstruatie doorzet, kan je ’last’ hebben van eiwitslijm. Ik had dit zelf altijd en dan wist ik op een gegeven moment ook dat het niet raak was. Heb er ook een wetenschappelijk artikel over gelezen, heeft te maken met hormoon veranderingen die vlak voor je menstruatie plaatsvindt. Maar of het bij elk lichaam hetzelfde is, dat weet ik niet. ik verwacht in ieder geval niet dat het betekent dat je ineens 2 weken later je eisprong hebt tenzij je altijd super onregelmatig bent? Na je eisprong is een ovulatie test niet betrouwbaar. Zie veel vaker dat er dan een duidelijke tweede streep komt. Wat weleens gedaan wordt is dat er een ovulatie test wordt gedaan als een vroege zwangerschapstest, omdat hcg ook reageert op die test in een aantal gevallen (niet altijd bij elke vrouw). Maar dan moet je teststreep dus (veel) donkerder zijn dan je teststreep. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Hi! Heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan deze was negatief ik ga er deze keer toch maar vab uit dat het helaas niet raak is. Mijn cyclus is sowieso wel erg onregelmatig maar ik denk dat dit komt omdat ik pas 10 maanden van de pil af ben.