Ik heb het idee dat ik in verwachting ben. Ik ben moe, misselijk en geuren die ruiken niet altijd even lekker.. Ik verlies nu een beetje bruinig spul, alleen als ik het afveeg met mijn wc papier ook een beetje op mijn maandverband iemand ervaring? Ik wil zo graag een 3e kindje? Kan het zijn dat ik teveel bezig ben dat het lijkt alsof ik zwanger ben?
Hai, Ik had ook een beetje iets bruinachtig iets met afvegen en daarna niet meer,ben nu al even overtijd maar 2x negatief getest helaas maar ik hou iets hoop. Liefs
Hey Telrunya, Spannend! wanneer mag je testen? Ik bedoel, ik zou al achterelkaar naar de winkel zijn gerend voor een test! hihi Laat je het weten? Knuf Sookie
Ik ook niet, ik heb ehm gisteren getest en je moet dan een streepje krijgen als je wel zwanger bent, alleen het boven stukje ervan en onder kant was een beetje roze dus word er ook niet wijzer van! Ik ben nog steeds niet ongesteld (A) maar wat kan dat bruine zijn dan?
Misschien moet je effe je test op je album zetten, kunnen de dames hiero zien hoe je test eruit ziet... Hopelijk is het gewoon raak meid... Ik zelf ben nu 2dagen overtijd, durf nog niet te testen, maar ik heb zo'n sterke gevoel dat ik toch zwanger ben en dat gevoel had ik vorig jaar ook en bleek ik zwanger te zijn , alleen jammer genoeg een te vroege miskraam...
ik heb sowieso die test al weggooit je word er een beetje gefrustreerd an als het negatief is he ;p Ik ga later deze week sowieso een test doen als ik niet ongesteld word ik hoop het niet namelijk, Maar ik verlies nog wel wat bruinig spul. Bedankt voor de lieve berichtjes
Ik zou morgen gewoon weer even een testje doen! Dan zitten er weer twee dgn tussen je hebt best kans dat hij dan wel positief is. Ik duim voor je!