nee idd mijn vorige cyclus was mooi en als ie nu ook mooi is dan is t ook goed ! maar je weet t he als vrouwen iets willen dan willen ze t meteen he ! slecht eigenschap
Haha! Maar sommige mannen kunnen er ook wat van! (niet op dit gebied trouwens ) Nee hoor, het is nu zo nieuw nog en spannend. Ik kan ook niet wachten tot meer zekerheid. Heb zelfs al een test erop los gelaten (matcare, 9 voor 10 euro + verzendkosten, dus niet zo duur) en natuurlijk negatief. Maar dat was ook eens kijken hoe die test precies werkt. Ik ga eind deze week testen (do/vr.)
HMM Ik lees net dat mijn klachten (steekjes etc.) ook kunnen voorkomen na het stoppen met Mirena. Maakt zwangerschap toch minder waarschijnlijk... Nou ja, blijft afwachten.
nou denk dat ik echt zwanger ben zie album net een super posi ovu test . wilde savonds niet die dure cb gebruiken nou als je geen ei hebt kan die nooit zo posi zijn toch
Ik ben nog niet zo thuis in de afkortingen van dit forum: ovu test= ovulatietest? Zegt die dan wat over zwangerschap? Of heeft het te maken met temp. hoger? En cb is clearblue? Ja, die zijn duur! Ik gebruik de goedkopere (op internet matcare). Anyway, leuk en spannend !
nou heb wel vaker mijden hier gezien die eerst met een ovulati test testen en dat die posi zijn . ze reageren ook op hcg. dus ga morgen mij cb gebruiken
Ik heb precies hetzelfde. Ik voel normaal gesproken altijd mijn eisprong en was er deze maand speciaal op aan het letten natuurlijk omdat we nu zwanger proberen te raken. Dacht dat ik mijn eisprong vorige week had, maar nu heb ik al twee dagen achter elkaar last van dezelfde soort pijn die ik normaal rond m'n eisprong voel. Weet niet wat ik er van moet denken, nog maar even twee weekjes wachten
Ben benieuwd! En ja, weten doe je pas bij het testen, en dat duurt altijd even (of heeeel erg lang voor je gevoel ). Mijn symptomen (of het nu komt door het stoppen met Mirena of zwangerschap) zijn inmiddels wat verder gevorderd. Het trekkende gevoel werd na een paar dagen steken in het midden (naaldeprikjes in de rechterwand van mijn BM). Na ongeveer 2 dagen was ook dat langzaam over en daarna een gespannen gevoel rond BM. Verder inmiddels vlagen van misselijkheid, sneller vet haar en huid, hoofdpijn en onderrugpijn. Of ik ben hormonaal totaal in de war van het stoppen met Mirena, of ik ben zwanger denk ik. Tijd zal het uitwijzen. Laat je weten hoe het bij jou doorgaat? Spannend!
dank je voor de felicitaties ! helaas is het zw gevoel in de buik hetzelfde als het ongi gevoel had dus totaal niet verwacht dat ik zwanger was haha. dacht dat de duivels eerder kwamen omdat me ei ook een dag eerder was geweest het blijft altijd afwachten hoe dan ook ! iedereen veel succes ! x
Hier precies het zelfde maandag is het ei gesprongen en dat heb ik goed gevoeld en nu heb ik continu krampen onderin links en rechts. we mogen op dezelfe dag testen!SPANNEND zou wel heel toeval zijn als ik er achter kom dat ik zwanger ben op de verjaardag van ons zoontje
hai meiden ik heb een aantal dagen geleden mijn ei gehad..volgens de ovu testen( ik voel m namelijk niet) en sinds die tijd een zeurend gevoel in mn onderbuik. nu moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik altijd wel last heb van buikpijn gedurende de periode tussen mijn ei en nod, maar t voelt nu toch iets anders aan..het is wel continue aanwezig maar niet zo storend. ook heb ik last van hoofdpijn, iets wat ik normaal pas een dag of hooguit 2 dagen voor mijn nod heb. het is nog even afwachten want kan pas over 10 dagen testen.. we hebben in de goede periode iig GOED geklust dus ben benieuwd
Klinkt goed Ik hoop het voor je. Ik was iig wel zwanger, maar is helaas misgelopen heel snel. Nu voor de volgende ronde gaan!
heey meiden ik herken dit zooooo heb echt al sinds me ei zeurend ongi pijn 2 dagen doen mijn (.)(.) ook pijn misselijk de hele dag met vlagen veel dorst met gevolg veel plassen en was ook even een beetje duizelig in de stad mag pas 23 maart testen pfff dat duurt nog lang duim met jullie mee goetjes monique
Heey, dat trekkerige gevoel heb ik ook (gehad), had het ongv anderhalve week voordat ik ongi moest worden, en heb het normaal nooit. en nu ben ik ongi (al een dag of 4) en heb het nu nog steeds. Heb ook een zwaar gevoel in mn onderbuik en pijn in mn rug en dus een trekkerig gevoel een beetje in mn liezen, maar ook in het midden. En ik heb spierpijn in mn boven benen en heb geen idee hoe dat komt . Ik ben aan de pil, maar was er afelopen maand een paar vergeten dus daarom ging ik deze maand een beetje extra opletten dus misschien heb ik dit normaal ook wel, maar merk ik het niet omdat ik er niet op let ofzo? ik weet het niet. Maar voor de meiden die dit normaal altijd hebben, hoe snel gaat dat gevoel weer weg? Gelijk als je ongi bent geweest of pas als je ongi helemaal weg is?
heey ik wil je niet ongerust maken hoor maar mijn beste vriendin had dit ook nader hand ging ze naar de dokter en was ze al 3 maanden zwanger ik zeg niet dat je dit ook heb maar hou het in de gaten en als je het niet vertrouw ga ff naar de HA heel veel sterkte en hou ons natuurlijk op de hoogte groetjes
Hey Jess, Het hoeft natuurlijk niets te zijn, maar een testje zou inderdaad geen kwaad kunnen.. Je kunt gewoon testen tijdens de pil, die heeft geen invloed op het gemeten HCG niveau. Heb je snel meer zekerheid.
Hey meide Ook ik heb dit trekkende gevoel in me onderbuik..al zo een dag of 2 met vlagen.. En vanavond trok het ook ff naar me linker lies.. Heb dit ook nooit eerder gevoeld volgens mij.. Dus zou dit iets kenne betekenen? Liefs, Diamaria