Wie herkent een licht trekkende pijn sinds eisprong?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Troetelbeertjes, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    bij mij is dat gevoel verminderd sinds mijn ongi is begonnen
    nu was ik zeer kort ongi
    en wat raar is mijn temp-curve blijft verhoogd, was slechts 2 dagen op een temp voor ongi, al mijn andere ochtend-tempen passen bij een temp na mijn ei...

2. Diamaria

Diamaria Bekend lid

10 mrt 2009
    586
    0
    16
    Hey,

dus jij denk zelf mischien dat je zwanger zou kenne zijn als ik t goed lees? Dit is mijn eerste ronde,dus het is allemaal nog zo nieuw voor mij.. :oops: Dus dit gevoel wat ik heb is dus nieuw.. heb t nu weer iets minder deze morge.. Ik heb echt geen idee...
    Ook heb ik vananacht gedroomd over dat me zus zei van "ben je soms zwanger" terwijl die helemaal niet weet dat we bezig zijn.. :D

Liefs,Diamaria

3. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    heey :)

Nou ik denk eigenlijk niet dat ik zwanger ben, want heb behalve wat last van mn buik geen andere "klachten"..
    maar je weet maar nooit natuurlijk, dus ben wel van plan een test te doen voor de zekerheid.
    Hiermee wacht ik totdat ik helemaal niet meer ongi ben ;)
    dus dat word vast morgen ofzo..

Veel succes iedereen!

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey jess
    spannend seg
    dat we allebei hetzelfde hebben
    ik wil niet teveel hopen, voel me ook niet echt zw ofzo maar goed mijn temp doet wel raar... ben benieuwd naar morgenvroeg...
    en ja diamaria, ik denk evt aan zw maar ik denk dat de kans zeer klein is, je hoort toch maar zelden dat mensen ongi zijn en toch ook zw...
    hopelijk is het voor jou een goede 1e ronde :)

5. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Jaa inderdaad erg spannend allemaal calani.
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent!
    En de rest ook natuurlijk ;)

Ben echt benieuwd, vooral omdat ik aan de ene kant zoiets heb van nee ik kan nooit zwanger zijn, ben aan de pil enzo en heb verder geen andere klachten zoals misselijk enzo.
    Maar aan de andere kant waar komt dat gevoel dan vandaan? Heb ook nog steeds last van mn rug, niet echt fijn :(

6. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    ja jess, de tijd zal het ons brengen, spannend!

7. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Nou ik was niet zwanger iig.. de test was negatief dus..
    Mn "klachten" heb ik wel nog een aantal dagen gehad na de negatieve test.. voel ik bijna niks meer, alleen nog heel af en toe steekjes in mn liezen,, maar dat zal vanzelf ook wel wegtrekken denk ;)
    misschien heb ik toch een beetje spierpijn gehad? of kou op de spieren ofzo?

8. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    hey
    ik was ook gewoon ziek aant worden
    evenmin zwanger
    ...

9. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    weet iemand misschien ook hoe lang het trekkende en kleine steekjes kan duren voor,tijdens en na je ei?

ik heb je al een week last van m'n buik, niet heel erg maar wel vreemd... kleine steekjes en nu drukkend.. volgens mijn banner zou ik woensdag mijn ei hebben.

weet iemand wat het kan zijn?

groetjes marissie83

10. Troetelbeertjes

Troetelbeertjes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.314
    1
    0
    Amsterdam
    @Marissie:

Weten wat het is doe ik niet, maar ik weet dat als bijvoorbeeld de ovulatie een beetje moeilijk doorkomt, je meerdere dagen voor de ovulatie al steekjes/trekkend gevoel kunt hebben.

(heb ik van de gyn. Heb vroege miskraam gehad en nu wil mijn ovulatie niet op gang komen, en ik heb al anderhalve week zwakke steekjes en drukkend gevoel, maar dus nog geen ovulatie)

Maar je ovulatie kan ook eerder geweest zijn? Ben je net gestopt met de pil? Dan weet je ook niet wanneer je je ovulatie gaat hebben.
    Als het op zwangerschap duidt, zul je toch moeten wachten totdat je kunt testen. Duurt lang he! :)

11. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    ik ben nu vanaf januari gestopt met de pil en ben 2x ongie geweest. ik wacht wel af hoe en wat er gaat gebeuren aankomende maand, voel me soms wel raar en vreemd in mijn buik maar denk ook dat ik nu alles voel omdat ik er mee bezig ben. ik denk niet dat ik zwanger kan zijn, heb niet echt op die manier gemeenschap gehad rond die dagen, tenminste niet tot het einde.. (als je begrijpt wat ik bedoel, voor ´t einde bescherming om) aangezien mijn partner nog niet wil.

ik merk het wel, nog anderhalf week..

bedankt vvoor je reactie!

liefs marissie83

12. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Ja heb mijn ei duidelijk gevoeld begint met een beetje ongi gevoel en al me ei sprong steekt het voor 1 uur.

Deel Deze Pagina