Gevoel dat mijn buik ontploft

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mercedes, 9 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hallo,

    Ik heb al een week zo'n gevoel, alsof mijn buik gaat ontploffen. Kan het gevoel niet thuisbrengen, ben inmiddels op dag 46 van mijn cyclus, maar de test zei negatief (vorige week). Toch heb ik allerlei verschijnselen, zoals krampen, opgezet gevoel, heel erg moe, etc. Zou dit ook kunnen betekenen, dat mijn hormonen nog niet normaal reageren, ben sinds 2 maanden gestopt met de pil, heb netjes mijn pilbloeding gehad, sindsdien ben ik nog aan het wachten.

    Groetjes
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik weet bijna wel zeker dat dat het is.
    Je lichaam moet zo wennen zonder pil. Misschien dat je ongi wel onderweg is maar je lijf moet dat nu zelf doen.

    Succes
     
  3. Julia

    Julia Lid

    31 okt 2005
    13
    0
    0
    gelderland
    Heel herkenbaar, ik ben nu ook ongeveer 2 maanden gestopt met de pil en lijkt net of er een bal in mijn onderbuik zit.. erg vreemd maar ik ga er maar vauit dat het door de pil komt. Als ik zwanger zou zijn lijkt me niet dat je al gelijk een dik gevoel hebt in je buik, toch? Maar ik ben benieuwd wat je dokter er van zegt, hou ons op de hoogte..
    succes
     
  4. Chrizzzy

    Chrizzzy Bekend lid

    31 okt 2005
    685
    0
    0
    Amsterdam
    he mercedes,

    ik denk ook dat het waarschijnlijk een kwestie van ontpillen is bij je. Ik heb in de afgelopen maanden een paar keer ook flinke buikpijn en krampen gehad, moe, sneller emotioneel dan anders, pukkels ed. allemaal na het stoppen met de pil en zoals je aan mijn banner kunt zien ook een langere cyclus dan normaal...

    succes er mee in elk geval

    Chrizzzy
     
  5. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik had het ook en veel kwaaltjes die bij een zwangerschap horen, maar het was echt ontpillen, ik was met 57 dagen overtijd weer ongi geworden, een cyclus van 85 dagen dus.
     
  6. mercedes

    mercedes Fanatiek lid

    8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    ik vind het raar, omdat ik bij mijn zoontje er nooit last van heb gehad, was binnen 2 maanden zwanger, maar kwam er pas achter toen ik 9 weken was. Ik ga ook nergens vanuit, maar ik herken het gewoon niet, omdat ik dit nog nooit heb meegemaakt.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina