wat is de hobby waar je het meest spijt van hebt gehad?

Discussie in 'De lounge' gestart door , 30 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

mijne was niets :confused:

heb volgens mij nooit een hobby gehad?

ik ben benieuwd

2. pienie

pienie Fanatiek lid

29 okt 2006
    1.418
    1
    0
    zuid holland
    roken...

dat was een hobby, een tijdsverdrijf, een verslaving, mijn beste vriendjes, mijn geldverspilling, mijn gezondheid etc etc.
    Ik stond ermee op en ging ermee naar bed. Ben blij dat ik daar vanaf ben!

3. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Fietsen is echt mijn grote hobby. Het liefst zo vaak en zo veel mogelijk :-D.

4. lieniej

lieniej Actief lid

24 mei 2007
    497
    0
    0
    3D-kaarten maken....
    op een gegeven moment had ik echt een hele schoenendoos vol van die zelfgemaakte dingen en niemand om ze naar te versturen!
    Die kaarten hebben uiteindelijk een grijs huis gekregen.....(de grijze container dus)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Hoe kom je er dan op om dit topic te openen hihi? Ik een hobby. Naja net als iedereen denk ik geld sparen.. alleen bij mij lukt dit gewoonweg niet hahaha. ;)

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    schilderen.. ik heb en schildersezel gekocht, en allemaal doeken en verf.. Maar na 3 "schilderijen" (lees: geklieder op de doeken) kwam ik erachter dat ik helemaal niet KAN schilderen.. hihihihihi

7. Louska

Louska Lid

30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Oh daar kan ik heel kort en krachtig in zijn; Geld uitgeven!
    Dat is echt een hobby! :D
    Helaas kan ik het niet zo veel.. En dan koop ik nog niet eens echt dingen voor mijzelf, maar bijna altijd voor anderen..

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    dagboek bijhouden

de ene keer schrijf ik dagen achter elkaar en dan zo weer 9 maanden niet....

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    computeren, want nu ben ik er verslaafd aan :)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Paardrijden, daar had ik nooit aan moeten beginnen, misschien had ik het dan nu nog leuke dieren gevonden :)

12. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    waar ik het meeste spijt van heb gehad was het kopen van de "Mijn Geheim",iedere week keek ik op de voorpagina wat er in stond en iedere week was er wel een verhaal wat me aansprak(ik was in die tijd net gescheiden dus vandaar)dus iedere week nam ik er eentje mee bij de boodschappen,tot ik een stapel tot aan het plafond toe had liggen :rolleyes:
    ook een Ouders van Nu of Kinderen nam ik soms mee.
    Uiteindelijk heb ik ze allemaal de container in gesmeten,weg met die "troep",lees nu ook tijdschriften in de bieb.

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Skeeleren...
    Er ligt een nieuw paar hier op zolder, compleet met allerlei accesoires, wat een weggegooid geld!

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    haha, hier ook, ik en mn vriend samen.
    We hebben het echt seriues geprobeerd, hebben zelfs fanatiek les gehad.
    Maar we zijn gewoon te schijterig dat we op onze bek gaan :)

Verder heb ik tig hobby's, inclusief bijbehorende materialen die aardig in de centen lopen. Maar daar heb ik geen spijt van, die hobby's wisselen elkaar af.
    De duurste hobbyspullen die we hier hebben liggen, ook 2x, voor mij en mn vriend zijn onze duikspullen.
    En dat doen we nog steeds, gewoon in nederland want hier kun je ook leuk duiken, we zijn niet meer zo fanatiek als eerst, maar gaan toch geregeld en ook heerlijk om te doen als je op vakantie bent.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Tijdens een baan ( telefoon opnemen pakketservice toen PTT) heb ik recepten uitgeknipt en geplakt in een boek.

:)

Dat was echt nutteloos. Ik kijk er nooit in. Je kunt beter een kookboek kopen of even op internet kijken.

16. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Eh, scrappen.

Want daar ben ik nu aan verslaafd, en het kost me bergen geld. Ben benieuwd hoe dat gaat als die kleine er straks is.

Linda

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.270
    6.801
    113
    Ik weet niet eens wat scrappen eigenlijk precies is. Dat is toch een fotoalbum maken met prulletjes eromheen?

Ik ga het eens googelen.

18. Susi

Susi Bekend lid

19 mrt 2007
    728
    0
    0
    zusterrrrrr..
    Limburg
    Computeren..Sinds ik het drie en een half jaar geleden ontdekt heb...ben ik niet weg te slaan..Als ik een keer geen internetverbinding heb ga ik bijna dood omdat ik de mail niet kan lezen en heb ik het idee dat de wereld vergaat zonder dat ding... :oops:

Susi ;)

19. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hardlopen, (schoenen gekocht en nooit aangedaan)
    skeeleren, (idemdito)
    ik heb ook van die proefmonstertjes gespaard,
    die liggen nog steeds gruwelijk in de weg,
    maar weggooien is ook zo zonde he ;) :)

20. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Oja proefmonsters spaarde ik ook,hihi...als er eentje in de Libelle of de Margriet zat pikte ik 'm er uit 8) ,en gebruiken hooooooo maar :oops:

Ook heb ik ooit zo'n stepper aangeschaft maar dat ding stond meer te verstoffen op mijn kamer,dan dat ik er op ging.

Deel Deze Pagina