Wie herkent zich hier in?? Symptomen zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Shafra, Feb 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou heb hiervoor een mk gehad.....dus het is nu even zoeken ;)...maar zit nu pas 11dpo.

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Oke, even afwachten dus...wat naar van je miskraam, met hoeveel weken kreeg je die???

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Rond 2 maanden ergens....

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Waardeloos zeg Lov.....ben je net zo blij met je zwangerschap en gaat het mis....:(

Benieuwd of het deze ronde raak is! Ben je echt bewust bezig voor een derde?!

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja was ook erg....al begon ik al snel te bloeden maar het echte verliezen van ons kindje was pas 2 weken later.
    Had het nooit verwacht....maar ja wie wel.
    Daarom wil ik nu nog liever graag weer zwanger zijn.

6. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Snap je...! Heb je het gevoel dat je zwanger bent nu? Welke symptomen heb je?

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja er zijn wel wat dingetjes maar helaas kan dat ook zijn van een aankomende ongi....dus ik weet het niet.

Last van borsten ... Krampjes en zeurderig gevoel .....
    Weet je wel die dingetjes :D waar je eigenlijk niks mee kan hahah

8. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Last van borsten heb ik niet. Had ik ook bij mn laatste zwangerschap niet trouwens tot 14 weken. Krampjes heb ik wel af en toe alhoewel nu niet.....hoofdpijn al gehad...pukkel gehad en is alweer weg...
    chagrijnig was ik eergisteren heel erg ik zat me overal over op te vreten en was woest van binnen ;). Echt niet leuk....!
    Voelt al met al als echte PMS...bah!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahaah klinkt heerlijk allemaal....pffff

10. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Zeg, Shafra en Floortje, het blijft wel erg stil! Hoe is het?

11. chantie07

chantie07 Actief lid

Jan 29, 2013
    390
    3
    18
    Ik werk
    Kun je week na ei al misselijk zijn weet niet of raak is..maar voel me sonds vanmorgen erg misselijk. ..heb hoofdpijn...lage rugpijn en krampjes...ben vanaf sept 2011 gestopt met prikpil..

12. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Ja dat kan zodra de innesteling is geweest en er hcg wordt aangemaakt....

13. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hoe is het met de dames hier? Ik heb even stiekem getest....wit....helaas....deze ronde niet raak ook al is het niet gepland.

14. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Was af en toe wat weeïg, en nog geen roze verlies of gekke dingen maar net na die negatieve test kreeg ik gelijk hoofdpijn, voorbode van NOD.

15. Zarah C

Zarah C Lid

Dec 14, 2009
    57
    0
    0
    Greece
    Ik ga morgen testen. Als ik níet zwanger ben vertrouw ik nooooit meer op zogenaamde zwangerschapverschijnseltjes zover voor nod! :-s

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

Feb 22, 2013
    2,654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik hAak even bij jullie aan? Het is best verwarrend de symptomen. Zwanger? Of toch ongi? Deze ronde lijkt t anders. Veel witte afscheiding (hier topic voor aangemaakt) maar ook druk in m'n onderbuik. Vermoeid, steken in m'n lies... Herkennen jullie dit?

17. zus76

zus76 Niet meer actief

Sommige symptomen zijn ook voor mij heel herkenbaar. Mijn NOD is pas a.s. vrijdag, maar vanochtend was ik erg weëig/misselijk. Ook heb ik nu meer afscheiding dan normaal en heb ik een trekkerig gevoel in mijn onderbuik.

Geen idee of het raak is. Ik hoop het natuurlijk van wel, maar zal toch zeker nog een week moeten wachten om te testen.

Het zal onze derde gaan worden mocht het wel zo zijn. En bij mijn vorige zwangerschappen teste ik pas na minstens 10 dagen overtijd positief... Weinig hcg schijnbaar ;-(

Succes allemaal!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Zus herkenbaar....hier ook 2 meiden waarbij ik laat posi teste....maar ik dacht altijd dat ik gewoon een later ei had hihihi

19. zus76

zus76 Niet meer actief

Oja, mijn darmen rommelen ook heel erg, en veel last van winderigheid... Herkent iemand dit in combinatie met mijn andere symptomen?

20. Astarte

Astarte Fanatiek lid

Nov 12, 2006
    2,574
    0
    0
    in Nederland
    Hi zus. Ja dat winderige kan erbij horen maar ik had dat niet.
    Tien dagen over tijd pas positief?! Wow!!! Das best bijzonder. Bij m'n eerste testte ik 1 dag te vroeg en had al vaag streepje. Nu is de test echt wit dus (zit op cd25) zal echt niet raak zijn jammergenoeg. Ach wie weet nog in de toekomst wel.... En zo niet ben ik ook hartstikke gelukkig. Het is in ieder geval wel welkom :).
    We gaan t zien....

Share This Page