Wie herkent zich hier in?? Symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shafra, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Zus, wanneer test je weer? ;)

2. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Maar je schreef toch dat ie was gekomen? Heb je geen 1 x rood gehad?

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik de kleur rood nooit mooi gevinden!!! Krampen en bruin is rood (detail!!!) helaas..... Op naar de volgende ronde....

4. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Wat jammer Anja.....dan was het toch dat eerste spotting wat ik ook heb, dat duurt 1 of 1,5 dag (zonder krampen of enige pijn) en pas dan zet het echt door. Dat is bij mij ook al paar keer hoopgevend geweest, dat ik dacht: misschien tóch zwanger?! Maar dan zette het alsnog door.....:( Helaas bij jou dus ook. Nou, dan zitten we weer in het zelfde schuitje...;)

5. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Nieuwe rondes nieuwe kansen. Ik zei net nog tegen m'n man, we doen er alles aan wat we kunnen doen, gezonde levensstijl (niet roken, ik drink geen alcohol, gezond eten, bewegen) slik foliumzuur, ovulatietesten, klussen op juiste momenten. De rest is aan moeder natuur. Ik geloof niet in de zogenaamde wondermiddeltjes.....

Joh het is wel erg fijn om hier te kletsen met elkaar. Toch ook wel apart, want niemand kent elkaar echt ;)

6. cinnepin7930

1 dec 2009
    19
    0
    0
    verkoopster op n tankstation
    Schiedam
    Hoi Astarte,

We zijn bewust bezig met een tweede kindje en ben deze maand gestopt met mn pil dus zou wel heel erg snel zijn als t nu al raak zou zijn. Moet wel zeggen dat we wel aardig geklust hebben...hihi! Tis zeker spannend!

7. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Haha oké Cin, spannend hoor! Was je van je dochter snel zwanger destijds??

8. cinnepin7930

1 dec 2009
    19
    0
    0
    verkoopster op n tankstation
    Schiedam
    Ja van mn dochter was ik binnen twee maanden zwanger alleen had ik toen n spiraaltje (mirena) en nu ben ik al drie jaar aan de pil (mercilon) weet niet of dat heel veel verschil maakt.

9. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Denk t niet hoor Cin! Klinkt raak!;)

10. zus76

zus76 Niet meer actief

Nou ik ben zojuist ongesteld geworden, dus helaas niet raak...

Dat wordt dus een afspraak bij de fertilliteitsarts. Alleen twijfel ik daar toch wel over. We willen sowieso geen medisch ingrijpen in de vorm van ivf of iets dergelijks. En bij een vruchtbaarheidsonderzoek vraag ik me af of, wanneer blijkt dat een van ons verminderd vruchtbaar is, diegene zich dan niet de rest van zijn leven "schuldig" blijft voelen.

Misschien moeten we gewoon gelukkig zijn met twee gezonde kinderen en het gewoon nog een poosje blijven proberen op eigen kracht en eventueel met ovulatietesten...

Nog maar even over nadenken. Voor nu ben ik eventjes verdrietig...

11. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Zus,

Welkom bij de ik-ben-ongi-geworden-club!! Balen..
    Moeilijk dilemma zeg.. Beetje gevoel en verstand dat elkaar tegenspreekt? Sterkte!!

Ik zie bij meerdere meiden diverse pendels staan. Wat is/zijn dat? ( misschien wel een hele rare vraag)

12. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou als de meesten ongie worden doe ik ook maar mee :(
    Op naar de volgende ronde!

13. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal...

ik lees dat jullie ook ongi zijn geworden,ik ook deze week... zo jammer... en ook altijd zo spannend omdat je denkt dat je wel zwanger bent!!

Anja en zus, hoelang zijn jullie bezig, vind t gezellig hier te zijn..
    zeker omdat we rondd dezelfde dagen ongi moeten worden.
    Hopleijk volgende ronde goed nieuws;)

14. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als we dan toch ongi moeten worden dan maar met z'n allen :) Vandaag ging ik naar de meubelboulevard voor gordijnen, waar kom ik mee thuis kleding! Topshelf heeft nog sale 5=3. Tja.... ;)

Vanavond rustig avondje, morgen naar "school". Ik volg een HBO studie waar ik 2 x per maand les van heb.

Tot t volgende berichtje :)

15. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja soms is shoppen dan een goede troost..
    Lekker jezelf verwennen!!!!

Ja indd dan maar met zn alle ongi, gebruiken jullie ovulatietesten???

16. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Ja die gebruik ik sinds 2 maanden. Moet zeggen dat ik mijn eisprong ook goed voel, maar nu weet je dat je in ieder geval op de juiste moment intiem bent. En jij?

17. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jup ik gebruik ze ook.. Echt ideaal want ik voel echt niks van de eisprong..
    En ben best onregelmatig dus die testen zijn handig!!!
    Gebruik nu ook tarwekiemolie.. Schijn je regelmatige cyclus van de krijgen...
    En de innesteling te bevorderen, of het waar is weet ik niet, maar je leest zoveel op internet en ik vind t wel t proberen waard...
    Maar t duurt nog weer ff voordat we weer aan de gang kunnen pfff...
    Wachten duurt lang...
    We gaan de 7e maand in. Jullie???

18. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL

Wij hebben net de 5e maand achter de rug. (Gisteren NOD en ongi geworden) mijn cyclus is wel regelmatig, kan er bijna de klok op gelijk zetten. En dan meiden die "per ongeluk" zwanger worden door bijv een onze nicht stand ofzo... Kan er wel jaloers op worden,maar we hebben er (helaas) geen invloed op.....
    Daarom is het zo leuk om op dit forum ervaringen uit te delen, want ik voel me soms ook best onzeker...

19. zus76

zus76 Niet meer actief

Hoi Femmie inderdaad leuk om met z'n allen te kletsen hier en dat we allemaal rond de zelfde tijd ongi zijn is ook wel apart.

Wij zijn nu ongeveer 6 jaar bezig en gebruiken sinds vorige maand ovulatietesten. Ik heb wel een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar voel mijn eisprong totaal niet.

We hebben nu een verwijzing voor een fertiliteitsarts, maar omdat het ons derde kindje wordt hebben we besloten dit niet te willen. Ik ben bang dat ik me altijd schuldig zal blijven voelen als blijkt dat het aan mij ligt dat we niet zwanger worden. We "proberen" nog tot ca. augustus dit jaar en zijn we dan nog niet zwanger dan laat mijn man zich steriliseren. Ik word in april 37 en ik wil uiterlijk voor mijn 38e bevallen...

20. femmie123

femmie123 Lid

26 feb 2013
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker le uk met elkaar te praten..vooral omdat in mij geval niemand anders t weet dan mijn partner en ik...
    Zo kun je toch alles delen hihi..
    Zus..6jaar is inderdaad lang..maar gelukkig heb je al 2wondertjes en daar zou ik al heel blij mee zijn.. Maar t verlangen naar meer..als je dat graag wil..tuurlijk is t dan moeilijk als t dan niet lukt..
    Was je bij de 1e 2 snel zwanger of duurde t wat langer?
    Ik ben nu al wel eens bang.. Al zeggen ze dsat 6 maanden nog niks is..
    We wachten rutig af en houden goede moed!!!
    En dat hoop ik voor jullie ook.
    Hopelijk kunnen we gezellig wat contact houden..

Deel Deze Pagina