Wie herkent zich hier in?? Symptomen zwangerschap?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shafra, 19 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Astarte

Astarte Fanatiek lid

12 nov 2006
    2.574
    0
    0
    in Nederland
    Nou dames, dan hebben we allemaal ongeveer rond de 25e maart ons NOD toch??? Hier is het weer achter de rug gelukkig! Bij jullie ook?
    Het zwanger raken kan zo een jaar duren Femmie. Duurt het langer, dan kan je naar de arts gaan om te laten onderzoeken of er iets is. Bij ons duurde het ook lang en daarom naar ZH gegaan en zo in de MMM gekomen voor onze tweede. Eerste kwam wel 'gewoon' zonder MMM. Zo zie je maar...geen peil op te trekken!

2. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is t ook weer over. Gelukkig! Ze zeggen idd dat je rekening moet houden met een jaar. Ben te ongeduldig en denk ook aan m'n leeftijd. 35. We wachten deze ronde maar weer af.

3. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames. Hoe gaat het met jullie?
    Ik heb m'n eisprong net gehad. Dus de komende weken is t afwachten...
    Gaan we weer samen aftellen?

4. zus76

zus76 Niet meer actief

Hoi Anja,

De ovulatietest gaf vanmiddag een lichte streep aan, dus de komende dagen zal mijn eitje wel komen.
    Dat wordt even hard werken de komende dagen ;) Vanavond maar alvast beginnen hahaha...

Lijkt me leuk om weer samen af te tellen!

5. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik ben vandaag bij de gyneacologe geweest(mijn zwangerschap eindigde op een miskraam met later ook een curettage :( )
    ik had deze afspraak nog staan van toen ik zwanger was en dacht"ik ga gewoon"
    ik heb me weer allerlei kwaaltjes ingebeeld...wij zouden graag snel terug zwanger zijn(wat niet betekend dat ons vlindertje vergeten zal worden...)en ik zit mezelf gek te maken met op elk pijntje te letten,op elke kramp...terwijl ik dus nog niet eens weet hoe mijn cyclus eruit gaat zien.daarom heeft de gyn bloed genomen zodat ze gaan zien waar in mijn cyclus ik nu zit.omdat ik 22 febr een miskraam had zou mijn nod deze week zijn denkt ze.ze zag geen zwangerschap via echo maar dat zou ook kunnen omdat het nog te pril zou zijn.maar ze dacht niet dat ik al terug zwanger ben :(
    snik....
    dat weet ik straks met zekerheid want ik mag tussen 8 en 9 bellen voor de bloeduitlagen.maar het zal dus niet.
    zo moeilijk dat we allemaal geduld moeten hebben en dat het verlangen zooooooo groot is dat dat wel heel erg moeilijk is,geduldig zijn.
    ik wens jullie allemaal heel veel geluk in deze nieuwe ronde!!

6. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Mol, WAt naar dat je een miskraam hebt gehad. Hopelijk heb je snel je cyclus weer in kaart!
    Ik heb vorige week m'n ei gehad. Deze maand deed het zo pijn!! Mijn cyclus is zo regelmatig, kan de klok er bij wijze van op gelijk zetten.
    Nu wachten tot de 28e.. Ik ga proberen niet te letten op elk krampje of op de afscheiding.. Maar dat neem ik mezelf elke ronde voor😄

7. kiki25

kiki25 Lid

18 mrt 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,Ik ben hier net nieuw, maar aamgezien jullie allemaal al wat verder zijn dacht ik, ik plaats het hier even. Ik ben door de pil heen zwanger geworden dus geen idee van mijn cyclus? Ik ben nu 4 weken over tijd en testte 3 w geleden al duidelijk positief,omdat we dachten dat ik misschirn al veel verder was (vorige menstruatie niet echt gemenstrueerd, maar een halve dag licht roze al heel lang moe etc en mijn buik en borsten zijn al super erg gegroeid heb echt ql een 3 mnd buik :eek:) dus had ik vorige week dinsdag een echo hier was alleen helaas alles op te zien behalve het kindje, dus nog te pril ik heb gisteren weer getest en die gaat niet verder als 3+ wat ik dys was en dat is dan 5+.. ik moet as donderdag weer terug super spannend dus, want ik heb al eerder een mk gehad.. nu had ik zaterdag em vandaag weer lichtroze afscheiding ecjt maar 2 druppels bij het afvegen na het plassem.. geen gemeenschap of iets gehad naast dat ik misselijk en moe ven heb ik ook veel last van mijn buik voelt niet lekker sons ook echt buikpijn dn zaterdag ook steken net onder mijn linker rib.. ik ben nu echt doodsbang dat het weer een mk wordt want de kleine is meer dan welkom en had me er nu helemaal op ingestekd!! Iemand die meer weet over de pijn en de roze afscheiding?Liefs

8. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, Hoe gaat het met jullie? Al last van wat kwaaltjes/symptomen?
    Ik zit op 8 DPO en voel eigenlijk niets. Verschil met andere rondes is dag ik weinig tot geen afscheiding heb. Ben veel droger ( ja,ja details sorry) van onderen. Herkenbaar?

9. zus76

zus76 Niet meer actief

Hallo!
    Hier niet zoveel bijzonders te melden. Ik merk dat ik deze maand niet zo gefocust ben op zwanger worden en alle mogelijke symptomen die erbij kunnen horen.

We hebben onze verwijzing voor de fertiliteitsarts geannuleerd. Het voelde gewoon niet goed. We hebben twee prachtkinderen en een eventuele derde zou een kadootje zijn. Om door zo'n arts te laten uitzoeken dat het aan mij of mijn man ligt dat er geen derde komt voelt niet goed.

We "oefenen" gewoon nog vrolijk verder en hopen deze maand gewoon op een positieve test ;)

Anja, ik merk geen verschil qua afscheiding, dus kan je helaas niet verder helpen.

Groetjes Bianca

10. Searwen

Searwen Actief lid

22 mrt 2013
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, ik ben nieuw hier.
    Mag ik meekletsen?

11. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    @kiki :hoe gaat het nu met je?
    niet fijn als je ongerust bent.roze afscheiding is geen voorbode voor een miskraam hoor.pijn is natuurlijk nooit goed.ik lees pas je berichtje en vroeg me af hoe het nu met je gaat?wat sneu trouwens dat er niemand op jouw berichtje had geantwoord!ik ben niet meer op dit topic geweest tot nu.ik hoop dat alles goed is met jou(jullie :)

12. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    ik voel de heledag al dat mijn onderrug erg aanwezig is en dat trekt vanuit mijn buik. het is geen spierpijn of pijn het zeurt gewoon wat. vind het erg spannend worden nu.

moest het even kwijt hihi

13. Anja1977

Anja1977 Fanatiek lid

22 feb 2013
    2.654
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Sabrina! Wie weet...

Deel Deze Pagina