Hoi, Ik ben al 2 weken overtijd (onregelmatig, maar ga altijd uit van cyclus 28/30 dagen). Nu heb ik al aantal dagen last van veel wit/doorzichtig slijm. Het loopt er zomaar uit (sorry voor details ). Ook veel witte "aanslag" tussen mijn schaamlippen.. : Herkent iemand dit? Voelt net of je aan het vloeien bent. Bedankt!
Hey manon, Zit hier in dezelfde situatie! Ik ga ook vet vaak naar de wc omdat ik 'vanalles voel' daar beneden... :S alleen die aanslag ken ik niet.. Vervelend he die onzekerheid..
Heel erg vervelend! De ene dag denk ik van nee, tzal wel niet zo zijn! en de andere dag weer van Ja, of toch wel... Heb ook het idee dat sinds vandaag mijn borsten groter zijn, doet ook aan de zijkant wat zeer.
Ik heb voornamelijk last van mijn onderrug en bm. Voelt de hele dag door een beetje zeurderig en ongemakkelijk..
Ik weet eigenlijk niet wat voel en moet voelen. Je leest hier zoveel! en iedereen is verschillend! de een voelt het gelijk, de andere later pas. enz.... Testen zijn bij mij allemaal negatief. Gisteren nog had ik er 1 dacht heel licht iets te zien, nog maar 1 gedaan daar zag ik weer helemaal niks. Me buik heb ik met vlagen. lijk net of dat er miertjes zitten die kriebelen..
Hoi ikbenhetmaar, Ik heb vanmorgen nog getest met de cb met conceptie indicator, maar die zegt niet zwanger...
Wist ik dat maar! haha....Ik dacht dat ik hem 2 de week van Feb. gevoeld heb. Toen had ik 's avonds wat pijn in links onderin me buik. Maar dat heeft een paar dagen aangehouden, das geen eisprong dan toch?
hoi hoi ik was ook ruim overtijd mij me eerste kindje toen die pas posie gaf! dus het kan echt anders een bezoekje aan de dokter
Hoi liesje, Bedankt voor je bemoedigende woorden Ik heb vanmorgen nog getest, maar dat was nog negatief... Heb ook erg veel last van mijn bm dus maak me wel een beetje zorgen.. Ik twijfel of ik de gyn ga bellen. Ben daar toch al onder behandeling vanwege pco