wie herkent zich in mijn verhaal?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door zwangerwens, 30 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen,

Wij zouden graag een 2e kindje willen. Ik heb pco en met de 1e ben ik in robe 2 van clomid zwanger geraakt :). Nu willen we graag voor een 2e, maar mijn cyclussen zijn erg onregelmatig. Ik ben al weer bij gyn geweest en mag starten met clomid. Maar ik kwam er achter dat clomid en bv eigenlijk niet samen kan, niet verstandig in ieder geval. Dus dan had ik acuut moeten stoppen met de bv. Ik geef nog 2x pd, (geef al bijna 1j) om dat nu acuut me te stoppen vond ik wel een stap, had geen tijd om aan het idee te wennen.

Dus wij hebben besloten om deze rond gewoon zelf te doen zonder clomid, zodat ik ook aan het idee kan wennen van stoppen.

Nou zijn wij uitgegaan van een 5weekse cyclus van dit was de laatste keer zo..maar wel voor de zekerheid in wk 2 het ook paar keer gezellig gemaakt. Dit is week 3 waarin ik mijn ei zo moeten krijgen bij 5weekse cyclus. Maandag en dinsdag gehele dag krampachtig gevoel in onderbuik en di begin van de avond 2x flink pijnlijke streek (eisprong?) Sinds woe iets bruine afscheiding en rozig slijm...wat weer zou kunnen passen bij een ovulatie bloeding? Wij hebben het ma op di gezellig dus als het mijn ei was zitten we daar goed mee oord zal dat bruine afscheiding toch begin zijn van menstruatie? Dan zou ik nu wel een hele korte cyclus hebben :(...

Dus jullie snappen twijfel twijfel twijfel.... Wat denken jullie?

Het enige wat ik nu kan doen is afwachten (tot 13 feb ip)....

2. zwangerwens

zwangerwens Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.323
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. kzh

kzh Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.465
    0
    36
    Gelderland
    zoals je al zegt, enige wat je kan doen is afwachten!
    en misschien voor de volgende ronde ovutesten gebruiken of temperaturen zodat je een duidelijk beeld van je cyclus krijgt.

4. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Heb je niet met ovulatietesten gewerkt?

5. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Ovulatietesten en PCO gaan in de regel niet samen.

Ik denk dat je beter kunt gaan temperaturen om wat zicht in je cyclus te krijgen. Natuurlijk zie je dan wel pas achteraf of je een eisprong hebt gehad.
    Wat deze ronde betreft kan ik weinig zeggen. Het kan zijn dat je inderdaad gaat menstrueren of dat je juist net je eisprong hebt gehad.

Ik merk het altijd aan mijn borsten / tepels als ik rond mijn ovulatie zit. Rond en na de ovulatie krijg ik altijd enorm gevoelige/branderige tepels. Hopelijk kun je straks ook wat symptomen herkennen zodat het een bevestiging voor je is. Succes. Hopelijk snel weer zwanger.

Deel Deze Pagina