bruinverlies midden in cyclus (normaal?)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kattevrouw, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Hey dames ik heb even een vraag want weet niet precies wat ik hier mee aan moet!

Zit nu op dag 16 van m'n cyclus (gemiddelde 35) en vanaf dag 14 van mijn cyclus spotte ik beetje bruinverlies in mijn slipje. (Niet veel maar hey was er wel) dag 15 ook piep klein beetje en nu vandaag weer. Tijdens t afvegen na toiletbezoek zelfs een donkerbruin sliertje op mn toilet papier (excuus voor details )
    Op internet kan ik niks vinden...

Heeft iemand hier ervaring mee? En zo ja wat is t? ;)

Xx

2. junior1

junior1 Bekend lid

21 feb 2010
    649
    1
    18
    Hoi Kattevrouw, zou het al je eisprong kunnen zijn? Ik heb dat ook wel eens gehad rond mijn eisprong...

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bloedverlies bij eisprong is erg zeldzaam, maar het kan dus wel.
    Te vroeg voor innesteling.

4. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Is het ook niet wat vroeg voor eisprong? Ik bedoel m'n gemiddelde cyclus is 35. En heb 2 keer rond mijn verwachte eisprong steken links of rechts gehad in onderbuik (wat ik linkte aan eisprong) en dat was meestal rond cyclus dag 20 a 22 ik snap echt geen snars van mijn lijf!!

5. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Lijf kan raar doen en een cyclus ineens verlengen of verkorten door; weer, verkoudheid etc. :( Vervelend.

6. Kattevrouw

Kattevrouw Actief lid

27 jun 2013
    122
    0
    16
    Heb nogsteeds bruinverlies! Vind t wel erg lang duren hoor. Op internet word ik nogsteeds niet veel wijzer... want t zou vanalles kunnen zijn. Als t te maken heeft met eisprong is het dan normaal dat t zo lang aanhoud? Heb het naar mijn idee nog nooit eerder gehad dus weet niet zo goed of ik me hierom druk moet maken ofzo

7. goudvis03

goudvis03 Niet meer actief

He ik had het gister ook, nooit eerder gehad. Soort lichtbruine afscheiding. Vandaag is het weer weg. Gister was cyclusdag 19 en mijn cyclus is 28/29, dacht dat ik eisprong zondag had gehad, maar misschien is hij wel later????

Sommige vrouwen hebben ook spotting heb ik wel eens gelezen, misschien kan het ook liggen aan even minder weerstand, niet zo lekker, stress. Of bloedvaatje gesprongen.
    We wachten het maar af, zo lang we ons goed voelen is het ok toch?

8. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zeldzaam? Er zijn hier op dit forum toch een aantal dames die er last van hebben, dus zo zeldzaam lijkt het me dan niet.....

9. Baboeska

Baboeska Lid

21 dec 2013
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Kattevrouw
    Ik heb al jaren bruin/oud bloed verlies tussen mn eisprong en mn menstruatie.
    Ze hebben daarom zelfs uitstrijkjes en een echo onderzoek gedaan

Het is maar heel minimaal.
    Het is 2 keer weggeweest en toen bleek ik zwanger (vast niet wat je wilt horen)
    Opzich hoeft het nergens mee te maken te hebben

Deel Deze Pagina