Wie het weet mag het me uitleggen. ...ben de weg kwijt

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MelZoe, 16 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. momo83

momo83 Bekend lid

17 jan 2015
    626
    0
    0
    Jeetje heftig! Sterkte!

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

27 dec 2014
    2.069
    1
    0
    Gelderland
    Och meis toch... heel veel sterkte!

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wat vreselijk :( heel veel sterkte

4. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Oké net terug uit het ziekenhuis

Bloed geprikt -uitslag NIET zwanger
    Inwendige echo alles ziet er goed uit en alles zit op zijn plek

compleet verbijsterd! HAP zei gisteravond ja zwanger en nu blijk ik het dus toch niet te zijn.

De Gynaecoloog vertelde mij dat ik de testen van de kruitvat links moet laten liggen omdat deze dus niet werken bij mij ,ze reageren kennelijk op andere stoffen in mijn lichaam.
    Verder moet ik stoppen met ovu testen en tempen omdat het bij mij dus mijn hoofd niet tot rust brengt en het totaal geen waarde heeft omdat mijn cyclus regelmatig genoeg is.
    Ik kreeg het advies om gewoon ongeveer 14 dagen na menstruatie te gaan vrijen omdat je lichaam zo is gemaakt dat je rond je ovulatie meer zin hebt en je lichaam dit dus zelf regelt.
    Mijn pijn komt dus van mijn menstruatie die deze keer zo heftig is dat het op mijn rug is geslagen

Misschien dat onze wens ooit nog zal worden vervuld,maar ik ga er verder maar vanuit dat mijn lichaam dat dan zelf maar moet gaan regelen.

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wat een onzin sorry hoor.
    een test van kruitvat reageert op hcg. En heel soms op een eisprong.
    oh ja.cola kan ook nog.

jou testjes lopen op dus ja je bent wel degelijk zwanger.
    hoe hoog was je hcg?
    Wat zei de echo.
    en nu?
    Wat was de zwelling links.

6. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik zou elders gaan voor second opinion

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wat een onzin, sorry hoor.
    Een bloeduitslag lijkt me vele malen betrouwbaarder dan een testje van het Kruidvat welke inderdaad ook nog wel eens op een eisprong wil reageren!

Maar jij bent kennelijk een arts door zo stellig durven te beweren dat ze zwanger moet zijn terwijl de artsen het tegendeel zeggen en haar bloed ook?!? Heb jij haar toevallig ook onderzocht?
    In dezen zou ik eerder op de opinie van een arts varen die mij gezien en onderzocht heeft dan op een roeptoeterende dame op het forum die van afstand kan zien dat je 100% wel zwanger bent! :$
    Sorry hoor!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Ik blijf het vaag vinden die testen. Het was geen tuurtest maar een duidelijke, meerdere malen. Maar bloedtest is natuurlijk altijd goed. Dus jammer :(
    hoop dat jullie wens snel vervult wordt.

9. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Ja eerst was ik ook boos hoor en heb wel 3x gevraagd wat dan de testen kon verklaren. ...nou was het antwoord die testen reageren ook op andere stoffen in het lichaam en ze zijn niet donker genoeg :)?:( Bij andere zwangere dames zag ik precies dezelfde streepjes maar oke),en je bloed zegt duidelijk dat je niet zwanger bent. volgende keer pas testen paar weken na je nod en dan met een andere test dan deze.

Ik voelde me zo dom vooral omdat de dokter op de HAP had gebeld met een gynaecoloog uit het ziekenhuis en die had dus die drie opties gegeven.
    Ik kan niks anders dan wachten tot onze wens uit komt en ondertussen even rustig op de bank zitten want ik kom echt amper overeind van de rugpijn:(
    Soms zou ik best even willen ruilen met manlief. ...die voelt deze ellende niet en zegt rustig blijven schat ik weet dat het goed komt

10. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Wat vervelend meid. Heb je gevraagd hoe hoog het hcg was in je bloed? Als het onder de 25 is noemen ze dat 'niet zwanger', maar zal de kv test daar wel degelijk een streepje op geven. Die reageren nl al vanaf 8 hcg

11. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    Laat je niet gek maken door de meiden op het forum hoor, hoe goed we het ook allemaal bedoelen. Je eigen huisarts (en evt. gynaecoloog) zijn er voor jou. Die onderzoeken je lichaam en kunnen met je meedenken. Neem ze in vertrouwen als je vragen hebt, daar zijn ze voor. Misschien ben jij wel een bijzonder geval, niemand is standaard!

Hoop dat de pijn in je rug snel wegtrekt. En als je vragen hebt, over je lichaam of dingen die je hier op het forum leest: gewoon met je huisarts bellen.

Beterschap! :)

12. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je Mlady

Ik laat me niet gek maken hoor, ik snap best dat niet elke vrouw,of dat elk lichaam hetzelfde zou zijn.
    Maar ik heb dus ook niet gevraagd hoeveel hcg ze dan precies wel hebben gevonden,dat is niet eens in me opgekomen, ik was gewoon te beduusd omdat ze binnenviel met" je bent Niet zwanger ".

13. MLady

MLady Fanatiek lid

12 mrt 2014
    4.674
    1.880
    113
    #33 MLady, 17 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 17 mrt 2015
    :) herkenbaar! Haha ik heb ook altijd de meest briljante vragen... Als ik weer thuis ben ;)

Maar de hoeveelheid hcg zegt volgens mij niet alles hoor, daar zijn ook wel eens topics over voorbij gekomen hier op zp...

Misschien weet iemand een linkje, stond daar niet iets over op freya.nl?

*edit: dit linkje bedoelde ik, als je weinig hcg hebt kun je zowel niet zwanger als pril zwanger zijn, elke vrouw is anders (op freya.nl), dus dan moet de tijd het leren. De kans is het grootst dat je niet zwanger bent, bij twijfel over een dag of 2 nog een keertje met je dokter contact opnemen.

14. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Och jeetje wat een toestand zeg! Inderdaad laat je niet gek maken. Zo'n gyn heeft oa geleerd om nieuwe wezentjes op de wereld te zetten. Hij/zij gaat echt niet tegen jou zeggen dat je niet zwanger bent terwijl dat wel zo is.

Wel een dikke domper zeg!:( Hopelijk is de rugpijn snel over! En misschien vind je t advies van de gyn onzin, maar t helpt echt! Ik was er helemaal klaar mee. Niet getempt, geen ovu testen gedaan, alleen gezellig gemaakt wanneer wij er zin in hadden. Ik was helemaal verbaast toen we ineens positief testte! Probeer het wat los te laten!

Hopelijk heb je snel een knaller!!!

15. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Klopt het is een domper ,maar daar komen we wel weer overheen.
    nu ga ik me gewoon rustig richten op het opknappen van het kamertje laminaat erin mooi behangetje en lambrizering (eerst behang krabben).
    En zolang het nog niet zover is kan ik dat kamertje in elk geval gebruiken voor mijn hobby's heeft manlief gezegd:)
    op deze manier kan ik mijn gedachten een beetje verzetten .....

en idd Colinn we gaan het nu gewoon gezellig maken ,en niet meer op de klok wanneer we "moeten". ;)

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Uhmmmmm be happy ga je lekker???
    De laatste tijd lees je veel mensen de les hier.
    zit jij verder goed in je vel chagerijn?

Ik bedoelde het niet verkeerd ts.
    maar je testjes zeggen toch genoeg.
    je hebt streepjes en streepjes snap je.
    als kruidvat ergens anders op reageert zijn ze meestal niet zo duidelijk.

Kan je niet opbellen om te horen hoe hoog het hcg was?.

17. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Babyhope ik heb ook een inwendige echo gekregen en daar was ook niets op te zien alleen dat het rommelig was van een menstruatie en die is dus nu compleet losgebroken. ...
    Dus bij mij zeggen die streepjes op de test echt helemaal niets, helaas maar het is wat het is.

Maar ik vind jullie allemaal erg lief hoor,zoveel steun en luisterende oren op het forum geeft een warm gevoel.
    Ik ben jullie daar erg dankbaar voor.

Deel Deze Pagina