van de glijbaan gevallen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sharon20, 29 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hey allen,

Net effe naar de winkel met jamie en op de terug weg naar de speeltuin. daar hebben ze een glijbaantje en mijn moeder had gezegd dat hij heel goed wist hoe het moest... bovenaan zetten, zelf laten glijden.. en ja hoor, jamie boven aan gezet, er naast gaan staan en hij wipte zelf naar voor (gaf zichzelf een zetje) zodat hij begon te glijden, een leut dat hij had...

tot hij iets te hard wipte en te hard gleed. onder aan de glijbaan viel hij om met zijn oogje op de zijkant...

even paar seconden gehuild, sneetje op zijn ooglid, goed geschaafd en goed blauw.

nu is hij weer even vrolijk enzo, het bloed niet meer maar zitten toch paar sneedjes op zijn ooglid en is goed blauw enzo.. zou ik hiermee naar de dokter gaan? of kan het geen kwaad?

hier een fototje! wat voel ik me schuldig zeg. zo zielig :(

2. Ik heb eens een sneetje in mijn ooglid gehad, toen werd er gezegd dat ik dat toch maar moest laten hechten omdat het anders niet mooi geneest. En dat wil je toch niet, een lelijk litteken op je ooglid.
    Kan goed met kleine kindjes anders zijn, maar ik denk dat ik voor de zekerheid wel even zou bellen op zijn minst.

3. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    bedankt, mijn moeder zei hetzelde. net ff gebeld en dokter vond het ook beter om toch maar even langs te komen voor de zekerheid

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oh jeetje :( succes!

5. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    laat je even weten hoe t gegaan is?

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey allen, net terug van de dokter en die zei dat het niets ernstig was. jamie reageerde heel goed op de aanrakingen en hij heeft kunnen kijken naar de sneetjes, was ook niet te diep. zou allemaal heel mooi genezen. hij zou er nog wel wat last van houden omdat het gekneusd is, maar houd er voor de rest niets aan over.

7. Ah, mooi.... gelukkig maar!
    Maar dan kan je je in ieder geval later niet verwijten dat je er niet even naar hebt laten kijken.

8. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

ach gut. En dan ook nog eens zo zielig kijken in de camera. Geef hem maar een dikke knuffel.

9. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hey dames,

vannacht super slecht geslapen. iedere x wakker met het gevoel zou alles wel goed zijn. maar hij heeft heel lief op mijn vragen beantwoord en zich heel vaak heeeel even laten horen :) normaal denk ik Shiittt niet weer :d maar vannacht dacht ik Oef! :) njah, ben er niet uitgemoeten want na 1 weiijjhh ging hij weer braaf slapen :D wou mij denk ik gewoon even gerustellen :)

nu slaapt hij nog steeds lekker, ben erg benieuwd hoe het er nu uitziet... maar ik laat hem nog even lekker doen! mijn lieve schatje :)

Deel Deze Pagina