wat bedoeld iedereen met een + voorgevoel hebben?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door julie123, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. julie123

julie123 Actief lid

2 okt 2006
    323
    0
    0
    ik lees vaak dat meiden al paar dagen voor hun nod een positief voorgevoel hebben dat ze zwanger zijn, wat voel je dan? of is het een gevoel dat niet te beschrijven is? Dat zou ik graag eens weten, moet volgens mij een heel leuk gevoel zijn en spannend :)

veel groetjes en succes allemaal!
    julie
    xxxxxxxx

2. Niet meer actief

Ik was er zo een die een voorgevoel had en positief testte voor NOD. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, het was een gevoel. Zo voel ik wel vaker dingen aan. Tja, hoe omschrijf je een gevoel....

Liefs Tanya

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik ben bang dat dat gevoel niet te omschrijven is.....vaak weet je het achteraf pas....en als je de positieve test in handen hebt..
    Hoop dat jij het ook gauw hebt!

Liefs

4. Niet meer actief

ik had ook gewoon zoiets van ik moet testen! en had ook wel vage dingen gedroomd over positief testen dus daar kwam die drang wel vandaan denk ik

5. Realtjuh

Realtjuh Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.181
    0
    0
    Tilburg
    Zelfs ik heb al een paar keer 'zo'n gevoel' gehad en ook wat lauraatje zegt; vage dromen.
    o.a. Riep ik blijkbaar mijn zoonjte Rick (heb nog helemaal geen kids!) en vorige week droomde ik dat ik dikke opgezette helderblauwe aders op mijn boobs had en dat die ook 2 cubs groter waren dan ik nu heb (cup A)...

Maar helaaaaaaas.... bij mij was dit allemaal echt maar DROOM... 2 dagen later werd ik ongi... en nog niet eens overtijd dus... :( boe hoe!
    Wat je allemaal niet kan dromen he! (en dit terwijl ik de afgelopen ronde niet eens zoveel met zwanger worden bezig was; niet tempen, niet verplicht klussen, GEEN zwangerworden-sites bezoeken, enzovoorts)

6. Niet meer actief

Nou,

ik heb wel zeker het voorgevoel gehad.
    ik voelde me gewoon anders...

ik heb toen twee dagen voor NOD getest en was zwanger..
    dat voorgevoel had ik ook toen ik een paar weken erna de miskraam kreeg.

het was een soort gevoel van een aha! erlebnis..
    alsof de puzzel ineens in elkaar schoof.

Aoife

7. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    in de week dat ik ongesteld moest worden wist ik gewoon zeker dat ik niet zou worden. het was alsof ik het net was geweest

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik weet alleen dat ik me anders voelde... Ineens heel erg dorst, droge handen en natuurlijk moe.
    Een gevoel kan je niet omschrijven. Ik heb nooit toegegeven aan dat gevoel want bij mij was een goed gevoel ook wel eens fout (miskramen). Ik heb mezelf daarna eigenlijk altijd een beetje beschermd tegen de boze buitenwereld.

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik had stemmings veranderingen waar ik aan kon merken dat het raak was

en die waren niet voor de poes :( mijn hubbie zei altijd laat maar zitten die test weet zo wel dat je weer zwanger bent

alleen zijn die stemmingen 3 maal bruut verbroken door MK's :(

Deel Deze Pagina