Actiontesten betrouwbaar of toch niet?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Aardbeitje7, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Action-testen betrouwbaar of niet?

1. Betrouwbaar

2. Twijfel

3. Niet betrouwbaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Haii dames,

Ik maak er ff een poll van maar vinden jullie zijn ze betrouwbaar of niet? Zit vandaag 7dpo en 7 dagen voor nod en had een tuurstreepje. Vorige cyclus had ik dit dus ook maar dan nog lichter en toen ben ik gewoon ongi geworden. Wat vinden jullie van de testen?

2. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik denk dat het prima testen zijn! Maar dat wij gewoon allemaal veel te snel testen ;)

3. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Hahaha ja vooral omdat ze zo goedkoop zijn:D

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb gestemd op betrouwbaar, omdat ie bij mij gewoon deed wat ie moest doen :D

Alle 8 testen trouwens... :)

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Heb ze nooit geprobeerd want heb geen action in het dorp!

Hoor over algemeen goede reacties

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Haha inderdaad aardbeitje ;) nee maar ik denk dat eerder testen niet handig is ;) maar ja heb er zelf ook een handje van ;)

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    week voor nod testten is wel erg snel en dan een (tuur)streepje:(

8. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    komt omdat ze goedkoop zijn haha:D

9. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja dat vond ik dus ook vandaar mijn vraag, had eerst gezworen ze niet meer te kopen omdat ik vorige cyclus ook een heel licht tuurstreepje had en had me voorgenomen pas op mijn nod te testen met een kv2v5 maar de testdrang won het van me en ik reed toch naar de action en heb er een paar ingeslagen:)

10. mamabri

mamabri Niet meer actief

Onbetrouwbaar, vorige maand getest, toen stond er een licht tuurstreepje, die heb ik van de week gevonden in de la en was gewoon een duidelijke streep, maar echt niet zwanger!

Toevallig vanmorgen weer getest om te kijken of hij dan nu wit zou blijven (zit pas op cd 20), krijg ik weer zo'n tuurstreepje. Ik beschouw die streepjes ook als negatief hoor, maar slecht vind ik het wel :(

11. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Ik wist helemaal niet dat de action ze had. Hoe duur zijn ze daar als ik vragen mag?

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wij hadden vorige maand samen tuurstreepjes :(

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

2 v 1,49

14. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Ja echt valse hoop voor niks..:(

Dames zouden jullie willen stemmen als jullie dat nog niet hebben gedaan natuurlijk zo is het makkelijker voor andere die ze nog niet kennen :D

15. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Totaal off topic, maar wat betekend dpo??? Ik zie dat steeds staan. :(
    Over je vraag, geen ervaring mee.

16. Aardbeitje7

Aardbeitje7 Bekend lid

19 nov 2012
    862
    2
    18
    Haha ik wist het eerst ook niet hoor maar het is de afkorting voor Day Past Ovulation (Aantal dagen na eisprong)

17. Vertrouwen

Vertrouwen Niet meer actief

Bedankt :) Ik dacht al wel dat het dagen na de ovulatie was, maar kon me geen woorden bedenken met die afkorting. Maar is dus Engels. ;) Hahaha..

18. maja89

maja89 Actief lid

29 jan 2012
    471
    5
    18
    Bij mij deden ze het prima! was ook wel al 7 weken zwanger en wou de action testen gewoon even uitproberen(omg haha)

19. nono

nono Niet meer actief

Als je binnen de afleestijd kijkt, betrouwbaar volgens mij.. Toch blijf ik 2v5 fan .. Overigens heeft de action test meer hcg nodig.

20. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik vind ze betrouwbaar alleen zijn ze niet gevoelig. Je kunt ze niet echt voor NOD gebruiken. Ik heb een keer getest toen ik zeker wist dat ik niet zwanger was. Geen streepje ook niet de volgende dag ofzo.

Nu ben ik zwanger en heb van 16 DPO voor een eerst een licht duidelijk roze streepje. Ik vanaf 12 DPO elke dag getest en bij mij begon het bij een moeilijk licht rozig grijzig streepje. Deze was moeilijk zichtbaar, maar kwam elke dag een beetje eerder tijdens het doorlopen op. Aan de hand van mijn test op 12 DPO heb ik een kruidvat gedaan en die was positief.

Kortom: Betrouwbaar voor op NOD en daarna.
    Voor NOD -->kruidvat 2 voor 5 euro :D

Deel Deze Pagina