Hey dames Korte vraag: binnenkort gaan we vliegen met arkefly , we hebben nu economy class. Nu wil ik best bijbetalen maar niet en-en, Ik kan bijv omboeken Naar comfort klas met meer beenruimte en ook iets bredere stoelen of de stoel naast me voor 50 euro per rit te kopen, ik wil dus niet en comfort en de zijstoel dan wordt het alsnog erg duur,,, Kan ik beter comfort boeken of economy Laten staan en de zijstoel erbij nemen? Zowieso vraag ik me af wat ik echt moet met een zijstoel met een baby die nu al 75 cm lang is..
Kan hij al zitten? Want dan is een extra stoel echt fijn hoor. Ik denk niet dat je zoveel hebt aan extra beenruimte. Toen wij vlogen met ons zoontje zat die tussen ons in. We hadden geen stoel gekocht maar als er een stoel over is dan 'geven' ze die meestal aan stellen met een klein kind. Dus hou er rekening mee dat je misschien wel voor niks betaald als het vliegtuig niet vol zit.
Kijk even hiernaar. Economy Class, Comfort Class, Premium Comfort Class - Vliegklassen ArkeFly De stoelen van Arkefly in de comfortclasse hebben wel meer beenruimte maar de stoelen zijn juist smaller ipv breder. Zo vangen ze de inkomsten op die ze minder hebben door de rij stoelen die ze missen door de extra beenruimte. Vandaar dat er niks gezegd word over de breedte van de stoelen in de link.
Ik zou zeker een zijstoel doen, wat heeft je kind (of jij) aan extra beenruimte? Wij proberen altijd te zorgen dat er een lege stoel naast ons is als we gaan vliegen, vooral heel handig als ze nog even willen slapen.
Die stoel krijg je alleen als er stoelen over zijn, worden de tickets wel verkocht dan krijg je je geld terug maar zit je dus wel zonder stoel! Ik ben zelf enorm aan het twijvelen of ik een goedkope extra stoel reserveer voor mn bijna 2 jarige of toch een tickets voor haar zal kopen.. Heb ook geen idee hoe vol vliegtuigen normaal gesproken zitten..
Dankje Eylem, misschien toch maar gokken. Ik zocht nog naar de chatfunctie op arke, een tijdje geleden was die er nog, handig voor korte vragen. Kan hem nu nergens vinden.. Weten jullie hoever van te voren duidelijk is of je een extra stoel hebt of niet?
Nou heb geboekt, op heenweg stoel extra en op terugweg was er niets meer, helemaal VOl! Nu lees ik hier ook dat het alsnog kan zijn dat die stoel op de heenweg verkocht wordt... Lekker is dat!
een extra stoel is het fijnste uiteraard, ook als jullie kindje nog niet kan zitten. De eerste keer dat wij met ons meisje vlogen hadden wij ook een extra stoel (niet geboekt wel gekregen). Ik heb op die stoel toen een dekentje gelegd en ze heeft op de terugweg heerlijk in haar eigen stoel liggen slapen. Op de heenreis zat ze er te spelen met haar knuffels en alles wat ze om zich heen zag. Maar het is inderdaad nooit een garantie dat je die stoel dan ook echt krijgt. De beenruimte bij economy Arke is erg beperkt, dus als die extra stoel niet lukt zou ik zeker kiezen voor comfort class. Je hebt dan wat meer ruimte voor je, zodat je zelf niet het gevoel hebt dat je opgepropt zit in het toestel. Zeker op langere vluchten is dit geen pretje.