Gisteren had ik dus mijn 20 weken echo en de man die hem deed heeft het dus echt helemaal verpest voor mij en mijn vriend. Het begon al toen we naar binnen moesten die man zei mijn achternaam zo zacht dat wij het niet goed hoorden en van iemand anders moesten horen dat wij geroepen werden... Nou eenmaal binnen zei hij bijna niks ik moest mn buik bloot maken en gaan liggen,maar mijn broek zat niet helemaal ver genoeg naar beneden dus trok die man hem echt heel hard naar beneden... Ik durfde niks te zeggen en mijn vriend ook niet we waren helemaal verbaasd. Toen begon hij met de echo en te kijken of alles goed was hij zei alles wel wat hij deed maar zo zacht dat mijn vriend amper wat hoorde en die durfde niet zomaar iets te zeggen. Toen vroeg ie heel raar van ja blijft het geslacht geheim offee....Maw wil je het nou weten of niet.Dus ik zei van nouja wij zijn wel heeel nieuwsgierig met een lach erbij. Dus hij zoomde een beetje in en zei van zo en zien jullie het al, nou ik zag dus gewoon niks en mijn vriend ook niet dus ik zei nou heel eerlijk niet. Hij zuchten en nog een keer met dat ding over mijn buik ja en nu? Dus wij zagen het nog steeds niet ik nou nee ik zie het niet hij zei hij ja en nu dan (toen zoomde hij uit) dus wij ja nu wel ja toen zagen we het ook wel. Maar hij deed heel geirriteerd we hebben ook geen mooie foto's maar we waren zo overrompeld dat we niks hadden gezegd. Eenmaal thuis hadden mijn vriend en ik zoiets van wat was dit en ik helemaal in tranen natuurlijk... Maar ik weet niet wat ik nu moet doen of ik alsnog de praktijk moet bellen en vertellen hoe ik het ervaren heb of niet. Wat zouden jullie doen? Sorry voor mijn lange verhaal maar ik moest het even kwijt....
Ik zou zeker die praktijk nog even bellen en uitleggen hoe jullie je voelden. Heeft ie wel duidelijk verteld dat alles erop en eraan zat, of heeft ie dat ook weg gelaten. Ik vind het erg raar.
nou ja zeg wat een bouwvakker! ik zou het zeker even melden als ik jullie was, wie weet zijn er meer klachten en alleen als mensen het melden kunnen ze er wat mee, wat vreselijk zeg! was alles wel goed met de kleine? of kon je dat ook niet verstaan? ik vind dat jullie een nieuwe echo aangeboden moet worden, en dat met je broek, wat ongelovelijk aso en bot! melden dit hoor, anders komt ie er mee weg! liefs xx
Hey Tascha ja dat dan nog net wel, maar meer ook echt niet. Hij zei bij alles dat het er goed uit zag. Ohja hij wilde even ergens naar kijken (weet niet meer wat) en de kleine die lag niet goed en wilde ook niet bewegen of even mee werken was ie ook geirriteerd over en begon ie met dat apparaat heel hard op mn buik te drukken zodat de kleine even zou draaien
Gewoon bellen en klacht indienen, dit is niet netjes. Vragen voor een nieuwe echo kun je proberen, maar als ze alles hebben gezien, is het voor hun natuurlijk wel klaar, terwijl jij met een kater achter blijft, omdat je geen mooie beelden hebt gehad en zo. Gewoon bellen.
Ja mymiracle en ik heb nare seksuele ervaringen gehad in het verleden staat ook in mijn dossier dus daar had ook rekening mee moeten houden...Maar ja alles is goed en we krijgen een jongen hij is verder wel gezond maar ik voel me zo klote!
Tjeee wat een eikel.! Dit vind ik niet normaal ik persoonlijk had gebelt naar die praktijk en een klacht ingediend van hoe ik het ervaren had.. Mag ik vragen bij welk echo bureau het was?
He meis, jammer dat je het zo ervaren hebt. Je kunt altijd bellen om aan te geven wat je er van vond natuurlijk. Maar probeer wel beetje in je achterhoofd te houden dat de 20 weken echo geen fun-echo is en ook niet om het geslacht te bepalen.. Deze echo is om te kijken of alles goed is met je beebje. Uiteraard snap ik dat je baalt dat je geen mooie foto hebt, bij ons wordt vooraf duidelijk gemaakt dat t niet voor de leuk is en als een foto dus er niet in zit je pech hebt. Misschien dat een keer een 2D of 3D pretecho een optie is? Groetjes
Ik zou absoluut terug bellen en eens haarfijn uitleggen hoe het gegaan is! je kunt toch niet zo behandeld worden, dit is echt van het zotte af! Misschien als jullie geluk hebben krijgen jullie een nieuwe echo, met een veel leuker iemand. Maar dan zal je echt even moeten bellen om uit te leggen hoe je het ervaren hebt. Succes!
Nou we wisten natuurlijk dat het geen pretecho is maar om zo behandeld te worden is ook niet nodig toch? En er werd tegen mij aan de telefoon gezegd dat ze er een half uur voor uitzouden trekken en dat was ook niet het geval.Ik ga morgen zeker bellen! De echo is gemaakt in de praktijk waar wij ook gewoon zeg maar zitten voor de gesprekken zij doen dat in dezelfde praktijk en ik kan die man dus ook krijgen met mn bevalling .
ik kan me alleen maar aansluiten bij hetgeen al gezegd en verder je aanraden (als je het geld ervoor -over- hebt) om een pretecho te laten maken over een paar weken. Zodat je wel een mooie ervaring hebt met je kindje in je buik, want het is zo speciaal! Zonde dat dat zo verpest wordt!
Ik zou het ook zeker melden! Ik zou ook, om deze ervaring goed te maken, een afspraak maken voor een pretecho. Ik vond dat echt de moeite waard! (Tip: Drs. Papa op IJburg is echt heel aardig en heeft heel mooie apparatuur zodat je alles heel goed ziet. Moet je ventje er natuurlijk wel goed voor liggen, maar als ie er niet goed voorligt, mag je later terugkomen.)
Nou ja, wat een botte hark! Klinkt een beetje als een gyn waar ik in t begin van mijn zwschap geweest ben. Gatsie, zou er niet aan moeten denken dat die man bij mijn bevalling zou zijn... Zo'n zacht stemmetje, flats gel op mijn buik en daarna zegt ie 'koud' (ik kijk mijn vriend aan...dusss), 'ja, hartje klopt', klaar! Maar goed, je kunt die praktijk best bellen en uitleggen dat je t als zo naar hebt ervaren. Als meerderen dat doen, word ie misschien wel naar een cursusje communicatie gestuurd .
neee idd ze kunnen ondanks dat het geen pretecho is gewoon normaal doen lijkt mij. Ik heb zelfs een medische echo gehad in het zk tot 2 keer toe nu en bji mn eerst ezoon ook en ze namen de tijd legde alles uit en kreeg veel fotos mee
Ja het was echt niet leuk gewoon maar ga idd pretecho laten maken hoor! Maar het erge vind ik zelf nog dat we op dat moment zelf niks gezegd hebben en daarna hadden we zijn vrouw en die is ookal zo bot en bij elke vraag die ik stelde keek ze me aan of ik achterlijk was en domme vragen stelde... De rest is heel aardig bij die praktijk en de 1e echo was top (hadden toen een vrouw) maar nu .....
pff jeetje meid, ik kan me je gevoel wel voorstellen hoor, ik zou het er niet bij laten zitten. gefeliciteerd met jullie gezonde jongetje
meid, ik hoop echt niet dat je 1 van hun bij je bevalling hebt, dat kun je er niet bijhebben dan hoor, iemand met wie het niet klikt, en volgens mij is dat nog zacht uitgedrukt, zeker met jouw verleden, zorg ervoor dat het voor jou een mooie ervaring wordt.
Ja dank je wel hoor ! Maar idd ik ga er wel werk van maken hoor morgen ga ik even bellen. En idd ik wil zeker geen van hun 2en bij mn bevalling dus ik ga ook dat wel even aankaarten.
Hoi aaliyah86: Wat een rotvent zeg... een 20 weken echo is er toch om je hele kindje te bekijken en na te gaan of alles in orde is? Vind het maar vreemd allemaal, zou er zeker nog even achteraan gaan en dan ook duidelijk zeggen dat je deze 2 niet bij je bevalling wil hebben, je moet je dan toch op de gemak voelen...! Wil je wel even feliciteren met je kleine ventje... super! Liefs Nelleke