Al dat geweeg etc doe ik ook niet hoor, haha zet gewoon het getal er in als ik bij de VK ben geweest. Nieuws etc heb ik wel gedaan...vond ikzelf erg leuk om terug te lezen wat er toen allemaal was. Ik heb echter wel leuk en bijzonder nieuws gedaan..geen triest nieuws, haha daar heeft ukkie nog zn hele leven het tv-journaal voor
Ik ben begonnen in het 9 maanden dagboek op papier, maar tien we drie weken verder bleken te zijn klopte er dus niet meer zoveel van Nu heb ik dus online een dagboek die ik bijhoudt. Hier kun je ook makkelijker dingen wijzigen wanneer iets niet goed is. En aan het einde ga ik het laten bundelen zodat ik mijn eigen dagboek heb voor de kleine.
Hier een 9 maanden dagboek bijgehouden en een site tot iets na de geboorte. Ik had van de vruchtbaarheidsbehandelingen ook dagboeken dus nu is alles compleet
Misschien nog een leuke tip voor iedereen die nog moet bevallen, ik heb vanaf dag 1 iedere week een foto van onze kleine man gemaakt! Heb er nu dus al meer dan 30. Erg leuk om te zien hoe hij iedere week verandert!
Ik heb van mijn schoonmoeder ook een 9-maanden boek gekregen: "De zwangerschap van week tot week". Die houd ik wel goed bij (al is er ook niet zo heel veel bij te houden: het is toch vooral een boek dat vertelt wat er -gemiddeld genomen- met jou en met de baby gebeurd per week). Daarnaast heb ik nog een eigen weblog over de zwangerschap. Die update ik ongeveer een in de 1-2 weken, naargelang ik tijd heb. Ben wel van plan om die weblog ook door te laten gaan als de baby eenmaal geboren is, maar ik heb nog geen idee hoe lang ik daar precies mee door zal gaan.
Vanaf de start van het zwanger worden heb ik een website bij gehouden... Zeker de tijd van de behandeling heb ik in een dagboek bijgehouden... En nu de zwangerschap op de site en straks ook als de kleine er is....
Ik hou ook een baby dagboek bij . Het boekje heet 'Mijn Zwangerschapsboekje' van Anne Geddes. Ik ga ook een scrapbook maken en vervolgens die informatie er in zetten. En alle verdere dingetjes natuurlijk .
Je hoeft niet zozeer een webdesigner thuis te hebben om een leuke site bij te houden hoor...er zijn genoeg eenvoudige sites waar je echt niet zo technisch voor hoeft te zijn. Als je zoekfunctie gebruikt hoor je ook de ervaringen van anderen die site bijhouden. Heb niet uitgebreid van de zwangerschap bijgehouden. Maar houd nu wel een site bij van ons mannetje. Ga dit zeker het 1e jaar volhouden en dan op cd-rom laten zetten. Tegen die tijd kijk ik nog wel of ik doorga met die site. Is heel leuk ter herinnering voor later. Groetjes, Eva.
Hier ook eerst een dagboek van de behandelingen, toen een 9 maanden dagboek en vanaf de geboorte van Nicky een site gestart omdat je daar ook gelijk foto's bij kan zetten. Dan zie je ook de veranderingen goed, is erg leuk ook om te doen vind ik!
Ik hou vanaf de dag van de positieve test een dagboek bij, maar gewoon op m'n eigen pc, in Word. Heb al 32 pagina's vol geschreven.
Heb ik ook, echt een aanrader! Daarnaast houd ik ook een site bij en ook een babyboekje voor alledrie!
Ik heb ook van die boekjes aan beide opa's en oma's gegeven...dat zij moeten vertellen zeg maar....ook erg leuk! Heet: opa en oma vertel eens (dacht ik). Zo kan je de rest ook mee laten pennen
Das een hele leuke tip! Ga ik proberen te onthouden, zeef als ik ben Haha 32 pagina's, nou mooi toch. Haha heb ik ook zo vol hoor als ik eenmaal schrijf dan blijf ik bezig Mmm die boekjes van opa en oma vertel eens is ook wel leuk. Mn pa is binnenkort jarig, haha ga ik hem cadeau geven