Het EK is in aantocht, prima hoor, maar ik hou helemaal niet van voetbal. Het kan me werkelijk niet interesseren wie er speelt en wie er wint. Nu schijnt dit blijkbaar iets heel raars te zijn... reacties als huh, hoezo hou je niet van voetbal en ach joh, is toch gezellig... blablabla. Is het nou zoiets raars dat ik er niks mee heb? Moet ik het dan perse leuk vinden omdat heel Nederland oranje is en als malloten met pruiken, boa's en pullen bier door de straat zwalken? Wie heeft dit ook?
het doet mij ook weinig. ga dan ook niet kijken ofzo tenzij het idd ergens is met een groepje en met een hapje en drankje maar dan nog doet het voetbal zelf me weinig
hahaha mij intreseert het ook echt geen bal soms zie je van die huizen daar is dan helemaal de oranje ziekte uitgebroken maarjah ik ga er echt niet voor zitten blij dat ik op vakantie gaat ook helaas heb je daar ook dan van die grote schermen en geen animatie dan maarjah haha als ze winnen leuk verliezen ze ook leuk
ikke haha ik heb er ook helemaal niets mee echt niets.mijn vriend ook niet dus dat scheeld.maar die gezelligheid is erook alleen als er gewonnen word en aangezien dat dat niet zo vaak is.hihi. het rare bij mij is wel dat ik jaren gevoetbald heb.
haha blusvrouw voetballen zelf vind ik inderdaad ook leuk maar deed het altijd voor plezier maar was nog in me goede oude tijd was ik een jaar of 10 maar nu nee hoor haha ga er echt niet voor zitten en dat al die winkels vol met oranje niet normaal en volgende week of wanneer dan ook kan het weer uit de winkel want dan verliezen ze alleen maar zeker haha
Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben... mijn vriend vind het zelfs nog erger dan ik. Hij zei van de week, hopelijk verliezen ze snel, dan kunnen al die stomme oranje dingen ook weer weg in de straten ik heb ook overigens totaal geen kaas gegeten van de spelregels en de spelers/trainers... en als ik dat zeg willen andere mensen mij dingen gaan uitleggen... hahhaa denken ze echt dat je daarop zit te wachten als je net hebt aangegeven dat je niet van voetbal houdt.
Ik ben blij dat het niet alleen aan mij ligt. Ik heb al tegen mijn man gezegd dat hij maar ergens anders moet gaan kijken. Voetbal *brrr*.
Wie dat nog meer heeft? Ik! Wat een onzin allemaal, 22 mannen die heen- en weer achter een bal aan lopen te rennen en dan in de voor-, pauze-en nabeschouwingen ook nog een paar narcistische mannen in hun penopauze die daar dan eindeloos over gaan zitten lullen... [-(
hahaha agatha, mooi uitgedrukt! Maar hebben jullie ook de ervaring dat andere mensen niet snappen dat je het niet leuk vindt?
Het interesseert me geen bal en mijn man ook niet. Blij toe. Maar ik heb 1 ding in huis om ons oranje elftal te supporten: oranje w.c. papier, haha!
Ja hier dus nog eentje! Ook een rede waarom ik ruzie met me ouders heb sinds deze week! We hadden onze zoon vorige weekend naar me ouders gebracht zodat wij mooi de babykamer konden afmaken! Komen we zaterdag op de camping wat zie ik daar me zoon in een oranje shirt Daar was ik zelf niet zo blij mee want ik moet helemaal niks van voetbal hebben en al die oranje gekte vind ik maar te veel van het goeie! Wat een ander doet moeten hun weten. Maar ik hoef er niks van te zien of van te hebben! Ik heb zoiets als me zoontje er straks voor kiest moet hij dat zelf weten maar ik wil hem daar helemaal niet in laten lopen dat soort gekte dingen.
wij hebben gelukkig allebei niks met voetbal. @Agatha, precies zo is het! (ik heb trouwens wel een oranje auto) haha!
Ik hou ook niet van voetbal, ek of wk, maakt niet uit ik vind er geen BAL aan Mijn mannetje vind het wel leuk en gezellig om met ek of wk te kijken maar kijkt verder gelukkig ook geen voetbal Maandag met de eerste wedstrijd zit hier een kleine 14/15 man (wij hebben de grootste tv dus ach ja iedereen wilde graag hier kijken) met erbij gelukkig ook 2 vrouwen die ook niet van voetbal houden. Kunnen wij mooi wat anders doen en lekker bijkletsen
Nee bah, ik heb een hekel aan voetbal! Schaam me ook voor mijn eigen volk als ik ze zie rondhollen met die stomme trommelpetten terwijl ze als apen met de stokjes aan het trommelen zijn (belediging voor apen!). Gelukkig zijn de meeste mensen uit mijn omgeving het met mij eens en mijn vriend vindt er niks aan. Hij houdt meer van rugby en cricket (wat ik ook niet hoef te zien!) En oranje is ook gewoon echt een lelijke kleur man (vrouw)!
Vind het geen BAL aan.... Snap er niks van ook van buitenspel en zo. 20 van die kerels die achter de bal aan rennen...
hier nog 1 die er niks om geeft me vent wel en de rest van de famillie ook kijken ook altijd samen en alles moet oranje kijk dat vind ik prima als ik maar niet hoef tekijken vind het ook totaal geen ramp als dat jochie van mij zijn oranje teneu aan krijgt of als mijn ventje zijn leuwen pet opzet intreseert me ook allemaal niet laat ze lekker met die gekte meedoen hahaha als ik er maar niets van mee hoef te krijgen
ik heb er ook helemaal niets mee en vriendlief ook absoluut niet (wordt nog wat mochten we ooit een kindje krijgen dat op voetbal wil hihi)... dus denk dat het EK gewoon langs ons heen gaat...