hier een die WEL van voetbal houd ik hoor dan dus ook bij de oranje gekte mijn huis is namlijk ook oranje!
en ja hoor hier nog 1 die er echt niks aan vind! en gelukkig vind m'n mannetje het ook niet intressant hahaha
Ik vind er ook werkelijk niks aan! Snap al die heisa rondon voetbal niet zo eigenlijk Allemaal volwassen mannen die zich al kleine kinderen gedragen En dan vooral nog maar niet mijn bek open te trekken over die gekke supporters (die héle extreme dan -> ruzie maken enz.) Gelukkig houdt mijn vriend er ook niet van
Ik ben geen voetbalfanaat, maar aangezien ik twee broers had die op zondagavond Studio Sport MOESTEN zien heb ik er toch tegen wil en dank wat van meegekregen en weet ik dus wel wat de buitenspelregel inhoudt Hoewel het me dus verder niet boeit, vind ik dit soort toernooien toch wel grappig. Ik heb het EK van 1988 bewust meegemaakt en het feestje dat werd gegeven nadat we hadden gewonnen van de Duitsers en uiteindelijk de finale, was toch wel erg leuk. En toen ik nog in Engeland woonde, had het ook wel wat om met de Nederlandse enclave aldaar naar de wedstrijden van het Nederlands elftal in 1998 en 2000 te kijken met z'n allen. Maar mijn broers moesten echt huilen toen ze in 1998 werden uitgeschakeld in de halve finale... kijk, en dat gaat me dan toch weer net ef te ver
Ik heb er ook niks mee. Gelukkig een man gevonden die ook niks aan voetbal vind Hier is het overal oranje in de straten. Ach ja, iedere gek zn gebrek toch
Ik krijg ook niet echt een warm gevoel van voetbal, en zeker niet van alle oranjegekte. Ik weet wel het een en ander van voetbal want ik heb 8 jaar verplicht meegekeken en langs de lijn gestaan bij mijn ex-vriend. Mijn man kijkt bepaalde wedstrijden (Ajax en Nederlands Elftal) maar hij blijft er niet voor thuis. Wij zitten van 13 t/m 27 juni op vakantie in Duitsland, en iedereen zegt tegen ons: hoe kun je dat nou doen, tijdens het EK in Duitsland gaan zitten? Ja... en? Doe overigens wel mee met de poule op mijn werk, maar dat is puur voor de lol. Groetjes, Wendy
Pffft... Als ik nu een maand in een hutje op de hei kon gaan zitten deed ik het... Ik heb er echt helemaal niks mee... En gelukkig mijn man ook niet... Mijn schoonvader daarintegen... Die is vanmorgen op vakantie vertrokken, met de plannig in zijn hand, schotel en ontvanger in de caravan, en als de caravan dan staat is hij ruim 2 uur bezig om de ontvangst helemaal perfect te krijgen... En o wee als er bomen ofzo in de weg staan... (dat risico is nogal groot in Zweden.. ) Ik heb op zulke momenten gewoon medelijden met mijn schoonmoeder... Vroeger (toen ik nog jong was en de cd's nog van hout waren) keek ik wel, maar dat was dan in de kroeg, met alle vrienden en veel drank... Dan is het wel te doen...
Met voetbal zelf heb ik helemaal niks, al kijk ik soms wel met m'n vriend mee (Ajax, en EK/WK). Maar ik vind het wel altijd gezellig om met een hele groep naar de belangrijke wedstrijden (zoals nu dan die van het Nederlands elftal) te kijken. Lekker in de kroeg, normaal met een biertje, nu met spa blauw ofzo . Of gewoon thuis op de bank met vrienden, hapje en drankje erbij, ik vermaak me dan prima!
nou, hier ook een voetbalgek (en niet alleen met de grote toernooien hoor) die het huis al helemaal oranje gekleurd heeft (overigens een prachtige kleur! vlinder84 ben misses positivo herself, dus ga uit van de finale met een herhaling van 20 jaar geleden, weer tegen de russen (zou toch een stunt wezen \/ \/ ) en een geweldig feest na de wedstrijd en voor de meiden onderons die dus geen bal van die 22 malloten op het veld begrijpen.................. speciaal voor jullie hebben ze volgende week de première van sex and the city bedacht! of dachten jullie nou echt dat het 4 jaar geduurd heeft voor the movie pas gemaakt werd [-X [-X ECHT NIET...................... ze weten gewoon zeker dat het een kaskraker word als ze de film tegelijkertijd met het EK laten uitkomen #-o sufferds............. snap dat dan!
*MELD* Van mij mag dat hele voetbal afgeschaft worden.... (en buitenspel e.d. snap ik wel, maar ik vind er gewoon he-le-maal niets aan.. )
en waarom? ben ik nou de enigste die van voetbal hou ? ben ik nou de enigste die niet kan slapen omdat morgen NEDERLAND speelt? ben ik nou de enigste die het huis versiert heeft? neeeeee! ik ben gelukkig niet de ENIGSTE want mijn buren doen ook mee en versieren het huis ook!
Ik hou ook niet van voetbal vreselijk. En dan nog die mensen die rondrijden met vlaggetjes aan de auto
Ben je zeker niet! Ben ook van de oranje gekte en ik zit zeker VANAVOND op de bank in het oranje nederland toe te juigen! HUP HOLLAND HUP
Ik ben het helemaal met je eens... het gaat allang niet meer over sport maar over geld, geld, geld en hooligans... Helaas worden mensen die er wel van houden hiervan de dupe. In dit topic zul je inderdaad niet veel steun krijgen aangezien het gaat over mensen die NIET van voetbal houden (en dan heb ik me nog zwakjes uitgedrukt) Hahhaa ja echt erg he... dat vind ik ook erg sneu, alsof ze niks beters met hun leven te doen hebben..
Ik vind voetbal ook helemaal niks aan. Mijn man vindt het weer helemaal geweldig en als het aan hem ligt wordt iedere wedstrijd bekeken. We hebben achter het huis een paar oranje vlaggetjes, onze oudste vindt dat ook erg leuk en voor hem kan ik het nog nét opbrengen, hahaha Alleen als Nederland speelt kijk ik mee. Ik weet trouwens nooit wie er nou aan welke kant moet scoren. Het zou niet de eerste keer zijn dat ik in gejuich uitbarst terwijl het doelpunt tegen is...