Neehee. Maar: Waarvan denk jij dat de NOS de voetbalrechten betaalt? En de politiemensen die orde moeten houden tijdens wedstrijden en inhuldigingen? Wie er betaalt voor de schade aan treintoestellen na rellen? Wie de riante salarissen betaalt van voetbal-wauwelprogramma's op die zelfde publieke omroep?
Oh ik vind het echt super om er naar te kijken zeker omdat het om EK gaat! Buiten dit kijk ik bijna nooit naar voetbal.
Dames, ik ben dus WEL een voetbalfan. Ik wil dus vanavond wel naar het voetballen kijken. Zijn er mensen die voor de helft van de prijs vanavond mijn kaartjes voor Les Miserables (1e rang) willen overnemen? Ik woon omgeving 070 ivm het evt ophalen. PB me in dat geval maar even.
wat de publieke omroep betreft heb je wel een punt maar goed, dat is een kwestie van smaak, ik kijk practisch nooit naar de publieke zender (behalve that't the question, ben gek op puzzelen ) maar moet er wel aan meebetalen. heb niks met "wauwelkoning" andries knevel maar betaal ook mee aan zijn salaris. maakt verder niet uit, denk dat de programmering voor elk wat wils is (denk maar aan de friese omroep, islamitisch en hindoestaanse uitzendingen) dus voor een ieder die er aan meebetaald krijgt ook weer een stukje er voor terug =D> wat betreft de politie-inzet, lees even een stukje terug want daar heb ik precies uitgelegd hoe het in z'n werk gaat en dat geld ook voor de NS. de voetbalclub huurt treinen en personeel van de NS, de schade is ook voor de voetbalclub die op zijn beurt de schade weer verhaald op de supporters die het aangericht hebben. dus................ nog steeds niet van onze belastingcenten
daar gaan we weer, de toeters uit de kast, en volgens mij komen mijn bovenburen zo door het plafon naar beneden. Is het al afgelopen?
Ik wil naar mn bed, maar dat kan ik dus wel mooi vergeten. De herry boven mij is niet te harder, buiten is ook belachelijk lijkt wel oud en nieuw. Morgen moet ik gewoon werken en vanacht als mee zit maar 4x mijn bed uit voor mijn zoontje Ja helemaal gezellig
@ Nienke, dat van die politiemensen, ik wist wel dat er tegenwoordig door clubs betaald werd voor politie aanwezigheid, maar jij weet vast beter dan ik hoe dit in zijn werk gaat Maareh, al die vandalen zijn natuurlijk altijd keurig te achterhalen, want ze schrijven hun naam naast de dingen die ze vernielen? Ik heb toch het idee dat er bijvoorbeeld met de rellen na de inhuldiging van Feijenoord weinig mensen uiteindelijk zijn vervolgd voor de aangerichte vernielingen. Sowieso heeft dit soort gedrag weinig prioriteit voor politie zodat deze criminelen uiteindelijk toch hun straf ontlopen. Zeker als de vernielingen worden aangericht door een grote groep is het bijna niet te doen om schuldigen aan te wijzen, maar de schade is er wel! Och, ik gun iedereen een feestje hoor Hier hoor je helemaal niets.... Ja, Turken als ze winnen, hihi.