hallo.. ik ben nu aant kijken voor de tekst op het geboortekaartje.. ik heb er een paar die ik wel leuk vind... maar allemaal net niet leuk genoeg.. deze vind ik het leukst.. (dochter) kon het kattekwaad niet meer alleen aan, nu heeft ze een broertje om haar bij te staan. (dan de naam en geboorte datum en gewicht enz) maar ik vind hem zo kort.. is er hier misschien iemand die hem iets langer kan maken(iets erbij verzinnen).. of combineren met 1 van deze gedichtjes? .... Omdat mijn broertje nog niet kan praten, en ik het kwebbelen niet kan laten, mag ik u hierbij laten weten, hoe mijn broertje zal heten... .... "mama, baby, buik" Ik geef vele kusjes op mamas buik En nu ben je er dan eindelijk uit! Welkom? lief broertje! .... Samen ruziën, samen spelen Alles afpakken, alles delen Het hoort er allemaal bij Welkom lief zusje/broertje van mij Liefs (dochter) .... "Op mijn teentjes, neusje over de rand van je wieg. Dag klein broertje, ik vind jou zóó lief!" alvast bedankt
Is dit wat: Ik kon het kattekwaad niet meer alleen aan, nu heb ik een broertje om mij bij te staan. Omdat mijn broertje nog niet kan praten, en ik het kwebbelen niet kan laten, mag ik u hierbij laten weten, hoe mijn broertje zal heten... Dan is het geschreven vanuit jullie dochter en heb je toch beide gedichtjes gecombineerd. Maar ik weet niet of je het leuk vindt?
Gedichtje 1: Ik kon het kattekwaad niet meer alleen aan, nu heb ik mijn broertje, om mij bij te staan. Omdat hij nog niet kan praten, en ik het kwebbelen niet kan laten, mag ik iedereen laten weten, dat hij ........ gaat heten. Gedichtje 2: Op mijn teentjes, kijk ik over het randje van de wieg, Dag lief broertje, ik vind je lief. We zullen ruzie maken en samen spelen, alles afpakken en samen delen. En ik kon het kattekwaad niet meer alleen aan, maar nu heb ik jou, om mij bij te staan!
Ik kon het kattenkwaad haast niet meer alleen aan, maar nu heb ik .....(naam)... om mij bij te staan. Om samen te knuffelen, te ruziën en te spelen, maar vooral om alles met een broertje te delen. Korte combi