Vanmorgen na slecht geslapen te hebben naar het ziekenhuid gegaan.. Ze vertelden dat we 4(!) bevruchtingen hadden, helaas niet zo'n goeie emmy's als gehoopt. Waar het aan lag wisten ze niet wat mijn eitjed waren goed en het zaad ook (het zaad dat niet in een eitje was gegaan was nu nog aan het zwemmen haha) Ze zeiden dat ze de 2 beste emmy's zouden terugplaatsen en er helaas(!) geen cryo's zouden zijn.. Dus nu 2 mini's in me buik die hopelijk willen nestelen! Nu mijn vraag.. Wie heeft ook tp gehad van matige emmy('s) en is zwanger geworden daardoor?
Ja, hier!! 2,5 jr geleden een tp gehad van 2 matige emmies. En nu loopt hier een meisje rond van bijna 2 jaar . Heel veel succes in die vervelende wachtweken!!
Ja! Mijn meisje was een tp van 2 matige emmys die in deling achterliepen.... Sterkte in de ellendige wachtweken.
Beste Witje, Ik heb vandaag mijn eerste echo gehad na een teruplaatsing van een 5-cellig embryo, type 2. Het zag er goed uit en hartje klopte zelfs al. Het is dus zeker mogelijk. Blijf hoop houden en ik hoop voor je dat zwanger raakt. Sterkte tijdens de wachtweken. Gr. Tinussie