Als je echt zo bang bent zou ik niet iets via MP aan de deur verkopen, je kunt uiteindelijk niemand vertrouwen. Ik neem altijd wel zo mijn voorzorgsmaatregelen, ben nooit alleen thuis en handel het bij de voordeur af. En achter de kamerdeur staat de hond altijd heel hard te blaffen en dan zeg ik altijd, "we handelen het hier maar even af, want de hond is niet zo'n schatje".
Ik ben er ook weleens bang voor, dus snap het wel. Hoewel het tot nu toe altijd goed gegaan is. Er kwamen nooit enge mannen aan de deur. Wat ik vaak doe: als iemand zijn of haar naam noemt, en ik weet daarbij ook een bijbehorende achternaam en/ of plaatsnaam, dan ga ik altijd op facebook kijken of googlen op die naam. Laatst iemand die haar naam en achternaam schreef, was ook heel beleefd in haar mailtjes en sprak me aan met u. Ik kijken op facebook, ging het om een jong grietje van een jaar of 18. Dus dat doe ik altijd.
Ik snap dat je misschien niet alleen thuis wil zijn ,maar bij schoonouders afspreken gaat wel een beetje erg ver.... Verkoop dat niks op mp, als je het zo eng vind....
ik geef je groot gelijk hoor als je het eng vind dat je het bij je schoonfam doet. Ik zelf zou denk ik ook niet alleen thuis willen zijn. Ik moest een paar weken geleden bij iemand een kinderstoel op halen 2 straten verder van hier nou die vent was ook eng hoor . Beter onnodig voorzichtig dan spijt krijgen dat er toch wat gebeurd is.... Alleen ik zou denk ik ook die ipad via via hebben geprobeerd te verkopen.
Snap dat je het eng vind hoor maar om nou bij je schoonouders af te spreken... Is het dalijk wel een creap dan zijn je schoonouders de pineut, nee dat is fijn
Ja, maar ik ben en zwanger en ik heb nog een kleintje van 11 maanden thuis! Dus liever daar dan hier.. sorry haha.. Maar was geen engerd hoor