Wie ik ben

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Versluis, 2 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Een goeie avond allemaal,

Ik lees nog maar pas mee en ben ook nog maar pas begonnen met hier en daar reageren. En nu zie ik dus het gedeelte om je voor te stellen, dus bij deze;

Mijn naam is Saskia, ik ben net 28 geworden en samen met mijn man zijn wij de papa en mama van een zoon van 3,5.

Eind februari ben ik gestopt met de pil en net als bij mijn zoon ben ik gelijk in de eerste week zwanger geraakt. Uiteindelijk is deze zwangerschap geeindigd in een miskraam tijdens de laatste 2 dagen van onze vakantie, deze miskraam was alleen 4-5 weken te laat waardoor het behoorlijk misging. Dit resulteerde in een traumatisch ziekenhuisbezoek waarbij ik op barbaarse manier ben gecuretteerd.

Gelukkig heb ik dit nu een redelijk plekje kunnen geven en we zijn dus weer gewoon aan de slag gegaan. Dit resulteerde weer gelijk in een zwangerschap, en helaas is deze gewoon overgegaan in een menstruatie (het nadeel van vroeg testen).

Op het moment zit ik te wachten of ik komende week ongesteld word of niet. Ik heb namelijk weer hetzelfde gevoel als bij mijn zoon en de andere 2 zwangerschappen en vandaag had ik bruine afscheiding. Testen wil/durf ik nu nog niet zo goed, dus ik wacht nog gewoon braaf af of ik volgende week ongesteld word of niet.

Dit was dus mijn verhaal en nav de eerste miskraam ben ik wat meer gaan zoeken en gaan lezen op forums hierover. Heel prettig om jouw ervaringen te herkennen in andermans ervaringen. Voor het verwerken is dit erg fijn.

Groetjes Saskia

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai Saskia,

Welkom op het forum!
    Helaas zijn hier heel wat meiden waarbij het ook is mis gegaan en hopelijk kun je bij hen steun vinden en je ei kwijt.

Op een barbaarse manier gecuretteerd? Mag toch maar hopen dan dat dit in het buitenland was? Het klinkt in ieder geval afschuwelijk, brrrr.

Heel veel sterkte met het verwerken en hoop dat jullie snel weer zwanger mogen zijn!

3. twinklestar

twinklestar VIP lid

13 apr 2010
    8.882
    0
    0
    zuid-holland
    welkom:)

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Welkom!

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    De curretage was idd in het buitenland, een half uur van binnenuit uitgewrongen zonder verdoving. Het bloed van de vorige zat nog opgedroogd op de behandeltafel, zo ook op de grond, het raam stond open. Lekker tochtig dus en na de behandeling lieten ze me zo liggen, liggend met de benen naar beneden hangend over de rand van de tafel. Mijn man mocht er niet bij zijn, die werd door de bewaking eruit gezet, gelukkig was mijn schoonzus erbij en daar heb ik enorm veel steun aan gehad. En godzijdank zijn de doktoren daar erg goed opgeleid en zijn het vooral de voorzieningen die veel te wensen over laten.

Maar ik haal idd veel steun en herkenning uit andere verhalen, erg prettig om hier "lid" te zijn.

6. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland

Brrr, wat een horror verhaal!
    Veel sterkte meis, en dat maar jullie snel een vasthoudertje mogen krijgen!

7. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Dankje Penny, ik zit nu weer met smart te wachten op het feit dat ik niet ongesteld word komende maandag of dinsdag :) Altijd weer spannend, terwijl je zo goed weet dat het een kwestie van afwachten is.

Jij bent al lekker over de helft, een echt wintermeisje komt eraan! Leuk!

8. jazz

jazz Niet meer actief

welkom...en spannend de komende week dan weer voor jou. Ik hoop weer raak en een blijvertje uiteraard.

Deel Deze Pagina