Ons 1ste kindje :) ..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Meisjee2012, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisjee2012

Meisjee2012 Nieuw lid

23 feb 2012
    3
    0
    0
    Mijn manlieff (L)
    Drenthee
    Hallo iedereen,

Ik en mijn partner zijn weer bezig voor ons 1ste kindje :).
    In Maart vorig jaar (alweer bijna een jaar geleden :() hebben wij een miskraam gehad, wat ons heel erg pijn heeft gedaan ..
    Na de miskraam kreeg ik onregelmatige cyclussen en heb dus een afspraak bij de Gyneacoloog gemaakt en heb tot gister allerlei onderzoeken gehad, en de Gyneacoloog dacht in eerst instantie aan PCOS maar uit de uitslag van het bloedprikken en later (gister) ook met de inwendige echo bleek dat niet het geval te zijn gelukkig :) ..
    Ik heb nu alweer 2 maand een normale (regelmatige) cyclus van 28 dagen :D , maar in die tussentijd dat ik onderzoeken had hebben wij het altijd met condoom gedaan , en ben nu al bijna een jaar van de pil af ..
    Dus wij zijn er nu klaar voor om weer verder te gaan voor ons 1ste wondertje :D , en wij willen echt 100% voor ons 1ste wondertje gaan ! :D ..
    Dus heeft er misschien iemand ideeen hoe je misschien sneller zwanger kunt raken mijn menstruatie moet ik weer krijgen 4 Maart , dus om nu nog te gaan klussen heeft niet echt veel zin lijkt me , want mijn eisprong heb ik al gehad dacht ik zo :( ..

Liefss Meisjee2012

2. Chai

Chai Niet meer actief

Je zou Etos zwanger worden pillen kunnen gaan slikken.
    Als je dat fijn vind. Die zouden je helpen sneller zwanger te raken, maar daarnaast zorgt het ook dat je alle benodigde stoffen in je lichaam krijgt zoals foliumzuur.
    Je kan ook hier op zwangerschapspagina een cyclus banner aanmaken. Daar kan je precies op zien of je vruchtbare periode nadert of dat die al voorbij is.
    Waarschijnlijk heb je wel net je eisprong gehad ja, dat klopt.
    Maar je kan altijd klussen als je gevoel ernaar is.
    Je weet maar nooit toch? :D
    Wat naar dat je een miskraam hebt gehad vorig jaar.
    Ik hoop voor jullie dat jullie wens snel uitkomt.

3. Meisjee2012

Meisjee2012 Nieuw lid

23 feb 2012
    3
    0
    0
    Mijn manlieff (L)
    Drenthee
    *Chai: Bedanktt voor je reactie ..
    Ik kan inderdaad de Etos zwanger worden pillen wel eens gaan proberen & foliumzuur heb ik hier nog wel liggen ..
    Ik had al bij de cyclus banners gekeken, maar ik wacht er nog eventjes mee tot 4 Maart want dan begint mijn menstruatie weer en dan zal ik even een banner aanmaken ..
    Mijn eisprong zou ik de 17e Februari al gehad moeten hebben, maar helaas weet ik nooit wanneer ik de eisprong heb omdat ik dat nooit verneem, das wel een nadeel ..
    Wij waren ook heel kapot van de miskraam, ik was toen 11 weken zwanger en ook nog op mijn partner's verjaardag dus dat komt helemaal hard aan !

Liefs

Deel Deze Pagina