Ik was bij de eerste zwangerschap gelijk zwanger,dat werd helaas ene miskraam met 12 weken,darana werd ik na 5mnd zwanger. nu was ik weer in de eerste ronde zwanger,we hebben het wel de hele maand om de dag en soms zelfs elke dag gedaan hihi..maar helaas geeft zoiets geen garanties he...succes!
ja, het was wel heftig, vooral in het begin, iedere keer dat mn zwangerschapstest negatief was... later begon ik wel gewend te raken dat ik gewoon iedere maand weer ongesteld werd, en toen ik opeens zwanger bleek te zijn had ik het ook totaal niet meer verwacht!
Met onze kleine meid hebben we er 7 maandjes over gedaan. En nu met 1 onveilig wippie , was het al raak...
Het klinkt hard voor vele vrouwen maar wij hebben er nooit geen moeite voor hoeven doen. wel 2x een miskraam gehad. We weten ook heel goed dat we in ons handjes mogen klappen. we hebben van dichtbij gezien dat het ook total anders kan gaan.
Hopelijk gaat het bij ons ook zo snel) Had gisteren al getest maar was 3 dagen te vroeg. Hopelijk bijft de menstruatie dit weekend uit. zondag kan ik weer testen dan.
bij ons eerste kinde was ik meteen de eerste maand zwanger, en nu bij de tweede ook. Ik realiseer me heel goed dat ik (wij) heel veel geluk hebben om dit mee te maken, wsnt lees heel veel dames bij wie het niet goed of zelfs helemaal niet lukt om zo'n mooi wondertje te mogen ervaren.... een tip..tja... maak een cyclus banner voor jezelf aan, waarop je precies kunt zien wanneer je vruchtbare dagen zijn, zodat je op die momenten kunt klussen....heel veel meiden weten nl niet wanneer ze precies vruchtbaar zijn, en gaat vaak mis. (herken het nl bij vriendinnen) verder...geen of zo weinig mogelijk alcohol drinken als je bezig bent, en zo gezond mogelijk leven...geen stress in je lichaam...werkt ook niet goed in combi met proberen zwanger te worden..... ze zeggen wel eens....dat je lichaam volledig in balans moet zijn. ik wil je heel veel succes wensen hierbij!
Ik heb Endometriose. In november 2006 is er een cyste verwijderd uit mijn linker eierstok die zo groot was dat de betreffende eierstok eigenlijk is afgeschreven. Heb toen injecties gekregen om in de overgang te komen om de endometriose tot rust te brengen. In mei 2007 geopereerd aan de overige verklevingen in mijn buik. Mijn andere eierstok sloot niet goed aan op de eileider door de verklevingen. Na de operatie groen licht gekregen om zelf te klussen voor de zwangerschap. Maar de Gyn zei dat et nog wel even kon duren voor mijn cyclus goed op gang was door die injecties. De eerste menstruatie na de injecties was in juli 2007, en meteen weer de laatste van dat jaar want ik was zwanger! Allemaal heel onverwacht en wonderlijk.
Danili, wat heerlijk als het zo snel lukt! Morgen mag ik testen, ben nog niet ongi dus we zullen zien! Vermanen, Zo zie je maar dat het vrouwenlichaam zo onvoorspelbaar is! Juist als je het niet verwacht snel zwanger te raken gebeurd het toch! Gefeliciteerd! Dan zul je het wel verdiend hebben om een kindje te krijgen!
Ja bedankt. Wij zien het ook echt als Gods wonder. We hadden meteen een bijbeltekst in ons hoofd daarover wat nu dus op et geboortekaartje staat. En de namen voor jongen én meisje betekenen ook gegeven door God. Allemaal in die eerste week na de test opgezocht
ik was er net als jij heel erg mee bezig maar had tegenover mezelf de moed opgegeven. en meteen was ik die maand ook zwanger geraakt. als je er mee bezig bent dan lukt t vaak niet, dus relaxt en neem er de tijd voor. groetjes susanne en succes verder
Ik ben in oktober gestopt met de pil en in februari zijn we pas echt begonnen omdat ik onregelmatig ongesteld was en het was gelijk de eerste keer raak. Ben nu inmiddels 9 wkn. zwanger en we gaan a.s. dinsdag voor de eerste keer naar de verloskundige dus erg spannend allemaal. Succes en hoop voor jullie dat het ook snel raak is. Groetjes Kim
Ik ben in februari gestopt met de pil (en dan bedoel ik in 2004) en in mei (2004) was ik zwanger, dus 3 menstuaties later. Over het er niet mee bezig zijn, wanneer je als vrouw/stel zwanger wil raken duurt elke maand lang, ik was in no time eigenlijk zwanger maar mijn laatste menstruatie was op 22 april 2004, ik was zo verdrietig dat ik heel erg gehuild heb en toen was spanning/stress van het zo graag zwanger willen worden compleet weg en zo ook bleef de menstruatie weg en was ik zwanger.
Ik was meteen zwanger, niet op gerekent dat t al zo snel zou lukken zeg.. maar ben zo blij omdat t in mn vorige relatie al ruim 2 jaar duurde en we naar t ziekenhuis etc moesten.
Ik ben ik oktober gestopt met de pil.November nog ongi geweest en in dec telde ik aan.Dus als ik het zo bekijke 2de ronde. Suc6 met klussen !
Toen ik 1,5 jaar geleden stopte met de pil, was ik meteen zwanger maar dat ging heel vroeg mis... Meteen weer geprobeerd, weer raak.. en dat ging ook heel vroeg mis. Toen WEER geprobeerd, en dat ging wel goed. 3 keer op rij raak dus. En nu voor de tweede in de 2e ronde raak. Dus het kan allemaal wel (en moet zeggen dat ik me af en toe best bezwaard voel tov meiden die er zo onwijs lang over doen, zou best wat vruchtbaarheid in willen leveren...). groetjes, Marit (we blijven elkaar tegenkomen )
Hallo, danili, nee nog niet, ik ga morgen testen. Durf nog even niet. marit, inderdaad snel allemaal! Ook vervelende ervaringen als het mis gaat maar wel fijn als je dan zo snel weer zwanger bent. En ja...we komen elkaar vaak tegen! haha Begin volgens mij lichtelijk verslaafd te raken aan dit forum...
Twee jaar geleden ben ik in ronde 2 zwanger geworden. Mijn eerste ronde duurde wel 46 dagen en bij de tweede heb ik pas op dag 55 posi getest. Helaas werd dit een MK .. Veel succes meis morgen ga je testen he? Spannend !
Ja, heel snel. Nog voordat we begonnen waren was ik al zwanger. Zelfs nog voordat we er over nadachten om te stoppen.. Ongepland door de pil heen namelijk!