Ik ben bij beide heel snel zwanger geraakt, de eerste was in de eerste ronde, en tsja deze was helemaal snel! We hadden besloten om voor een tweede te gaan, net nadat ik de pil weer was gaan slikken voor de volgende maand. Dus afgesproken dat ik na die maand de pil zou laten liggen. Maar na 1 week vergat ik een paar dagen mijn pil te slikken, dus had zoiets van: ach, dan ga ik nu niet doorslikken en kijken wat mijn menstruatie gaat doen..aan het einde van de maand een test gedaan, en was zwanger Voel mij erg gezegend dat ik zo snel bevrucht ben, ken de pijn en verdriet van stellen om mij heen die echt lang hebben moeten wachten..maar of het nu snel of lang duurt, het is het mooiste geschenk op aarde! Ik hoop dat je snel een positieve test in je handen heb!
oei nog even geduld hebben dan, kan twee kanten opgaan...of je word wat later ongi of je HcG is nog niet hoog genoeg om een positieve test uit te geven. Misschien morgenochtend weer proberen, ik duim met je mee!
1e keer gelijk raak. we hadden verwacht dat het nog wel een aantal maanden zou duren enzo. niet dus en gelijk zwanger.
ik was in de eerste ronde zwanger, 27 juli 2007 gestopt met de pil (die ik 9 jaar geslikt heb), toen gelijk 2 dagen daarna nog ongesteld door de pil geworden en toen niet meer. Ik heb tot 13 september gewacht met een test, dacht dat ik nog steeds aan het ontpillen was. Maar ik was dus toen al 6 weken zwanger, ik slikte foliumzuur, sinds het stoppen van de pil en stopte toen ook al gelijk met mijn reumamedicijnen. Verder deed ik veel aan sporten en ging ook gezonder eten sinds 4 augustus na mijn "pilongesteldheid".
Bedankt Patricia! Ga er voor morgen maar 1 van kruidvat halen. Vandaag op de digitale van CB stond niet zwanger maar waren wel 2 lijnen te zien...
Op 1 Januari ben ik gestart met foliumzuur. 19 Januari de laatste pil genomen. 22 Januari voor het laatst ongesteld van de pil. Hierna om de dag geklust. Op 22 februari was de test postief. Geen last van kwaaltjes. Mag morgen voor het eerst naar de VK.
Ik was bij mijn 1e zwangerschap gelijk zwanger, helaas werd dit een miskraam, daarna was ik weer gelijk zwanger.
Ook wij hadden het geluk dat het meteen de 1e maand al raak was. En moet zeggen voel me hartstikke goed en heb geen klachten. Ik hoor idd wel vaker dat de test van het kruidvat erg snel al aangeeft of je idd zwanger bent. Was bij mij meteen op de 1e dag heel duidelijk zichtbaar iig. Heb je vandaag alweer getest? Gewoon doen wat je verstand je ingeeft. Heel veel succes!
Hai meissie! Wij waren in de 1e ronde zwanger! Al dacht ik er wel elke dag aan, dus misschien zit dat tussen je oren 26-02 1e dag van menstruatie 25-03 2x positief getest! Nu 6 weken zwanger en 08*05 1e echo Heel veel succes!
Hier hetzelfde, was ook gewoon aan de pil (al vanaf m'n 13e, 8 jaar dus al) en nooit een vergeten ofzo, maar toch gewoon zwanger geraakt. Hoop dat het bij de volgende weer zo makkelijk gaat, maar dat is gewoon afwachten natuurlijk.
Wel erg fijn voor jullie hoor dat het allemaal zo snel ging. Hoef je tenminste niet zo lang in die onzekerheid te zitten. Vanmorgen negatief getest en zojuist bij de dokter negatief getest. ( WAs daar ivm blaasontsteking en hij wilde toch even testen ). Hij dacht dat ik gewoon een lange cyclus heb en omdat ik nu nog nega test dat ik echt niet zwanger ben. bedankt allemaal voor de antwoorden, toch leuk dat er zoveel bij komen!
Ik ben 30 december bevallen van mijn zoontje. Bij hem was het in 1 keer gelukt. En nu ben ik weer zwanger. Heb 1 menstruatie gehad en daarna was het meteen weer raak.
ben echt een beetje jarloers op jullie meiden, ja inmiddels hoeft dat natuurlijk niet meer maar toch... wij zouden op 13-2 naar de HA gaan omdat we dan een jaar (nog niet lang in vergelijking met anderen) bezig zouden zijn. gelukkig was dit niet meer nodig geniet lekker allemaal van jullie zwangerschap! Liefs Shir
Aangezien bij mij in de familie de vrouwen er lang over doen om zwanger te raken, was ik er heilig van overtuigd dat het ook bij mij minstens een jaar zou duren. Niets is minder waar, meteen eerste ronde al raak geschoten! Succes met zwanger raken!
Nou, vandaag na een cyclus die normaal maar 28 dagen duurt en nu 32 toch ongi geworden.... Op naar ronde 2! Liefs Luna
bij de eerste zwangerschap zijn we ruim 8 maanden bezig geweest voor het raak was. helaas werd dit een MK na de miskraam was het ronde 2 al raak
Ik ben in Januari gestopt met de pil en ook zwanger geworden. Als alles goed gaat mogen wij rond 16 oktober ons 1e kindje verwachten!
De eerste duurde zes maanden. De tweede was in 1 x raak, hadden we eigenlijk totaal niet verwacht. Maar wel heel blij mee!