Ik vraag me dit dus af? Ik ga als alles mee zit begin september bevallen, maar kan als het tegen zit kan het ook wel half/ eind september worden. Tegen de tijd dat ik dan weer uit de voeten kan dan leven we zo onderhand in oktober, niet echt wandelweer... ( voor een koukleum zoals ik, haha) Daarbij is mn oudste ( 2,5 jaar) echt een weglopertje dus ik zie hem ook niet heel lang op een plankje meeliften voor langere afstanden. Misschien wel "voor de fun" met kleine afstanden of als hij het even zat is om te lopen? Maar welke andere opties zijn er als ik in mn verlof een stukje naar buiten wil met 2 kids? Voor de moeders die zo'n plankje hebben: is het wat? Vond je kind het leuk? Heb je het echt goed gebruikt? Ik zag op marktplaats wel plankjes voor weinig, op die manier zou ik de gok wel willen nemen. Nu zag ik een kiddyboard, "universeel" van Lascal, iemand daar ervaring mee? Ik heb alleen wel een Mutsy kinderwagen en deze is niet getest op ofdat het past vlgs hun site... Weet ik nog niet of ie echt universeel is...
Mijn oudste was 2jr en 3mnd toen de jongste geboren werd in januari 2010. Ik ging wel met de 2 meiden lopend boodschappen doen etc. Oudste stond dan op het plankje of liep zelf. Ik heb e lascal Buggyboard Maxi voor aan mijn Quinny Buzz. Op de website van Lascal kan je kijken in hoeverre het op je wagen past. Overigens heb ik er 1 te koop, maar staat (nog) niet op Marktplaats......
Wij gebruiken al bijna 1,5 jaar een plankje en zijn er erg blij mee. Ga jij met kouder weer helemaal niet naar buiten?
Het lijkt me erg handig, al zie ik vaak de moeders raar lopen omdat dat plankje hangt waar je normaal gesproken je voeten zou zetten. Je moet dan een beetje gebogen lopen zeg maar... En ik heb ook een paar moeilijke situaties gezien bij het op- en afgaan van een stoepje, maar dat zal wel wennen zijn .
Ja, op die site staat de mutsy dus als niet getest dus weet ik het nog niet... Is de maxi heel groot? Of welke soort heb je nog meer dan? En heb je ene foto van jouw plankje? Wat vraag je ervoor? Misschien heb ik wel interesse!
Ik pak wel meestal de auto dan ik ben niet zo'n wandelaar, meer om te winkelen, maar niet in de natuur of doelloos door het dorp.. Maar goed, mn verlof duurt lang en wil wel af en toe een frisse neus halen. in de zomer ga je nog eens buiten aan je tuintafel zitten maar in de herfst doe ik dat ook al niet zo snel
ja, dit vroeg ik me ook af, zeker omdat ik best klein ben. Straks moet ik met supergestrekte armen gaan rijden?! Omdat ik er anders niet bij kan
Wij hebben een Kid-sit en mijn dochter vind dit helemaal geweldig! Het schommelt lekker als de weg niet zo vlak is
Is dat niet zo'n zitje voor bovenop de reiswieg? Of zo een voor aan de achterkant? Heb je dan nog wel ruimte om te lopen? Mijn zoontje wil al niet graag in een buggy zitten dus vraag me af of dit voor hem dan wel te doen is??
Wij hebben het meerijplankje dat hoort bij de easywalker. bevalt prima. Ik loop vaak wel wat naast de wagen. Want als je er precies achter loopt schop ik met mijn voet tegen het wiel van het plankje. Verder is een stoepje op ook niet heel handig. Grote broer meot dan even afstappen Nathan gaat er nooit af. Soms wil hij zelf lopen, prima. Maar meestal vindt hij staan wel errug makkelijk doe hier in het dorp eigenlijk alles lopend van kinderen ophalen bij de go tot boodschappen doen dus gebruik hem echt dagelijks.
Hoe groot is dat plankje dan? Ben bang dat ik dat ook heel snel heb met zo'n plankje dat ik er tegenaan schop. En is jouw zoontje erg wegloperig of had hij daar nooit last van? Durf echt geen inschatting te maken of mijn zoontje zoiets leuk en makkelijk zou vinden of dat het een miskoop wordt...
ik had dezelfde vraag toen ik zwanger was: wegloper van 2 1/2 als de baby zou komen. Heb geen plankje gedaan omdat ik dacht dat hij er toch niet op zou staan. ik had een polsbandje voor als hij echt weg zou gaan lopen, maar net tegen de tijd dat ik met de baby ging wandelen, ging hij beter luisteren. Het polsbandje vond hij niks en alleen het dreigement: "als je wegloopt ga je aan het bandje" was genoeg
Vraag anders even in een winkel of je er 1 kan proberen. Hebben wij hier bij babydump gedaan om te kijken of het wat was. Stoepje op gaat soms lastig inderdaad, als het niet lukt moet Eva er even af. Maar ik pak als het even kan de stoepjes voor rolstoelen zeg maar.
Nou ik heb vandaag getest met mijn dochter. En ze vond er helemaal niets aan. Maar ze is dan ook nog geen 2. Misschien dat dat ook scheelt. Ik ga dus geen halen en ga het begin gewoon de baby in de draagdoek en mijn dochter gaat dan in de buggy
Ik heb er 1 voor 5 euro via mp gekocht. Het is even een succes geweest maar daarna begon het gejengel, gehang.. etc en was het niet echt iets meer.
Polsbandje hebben we al: echt GEEN succes: hij gaat gewoon op de grond liggen als hij niet mee wil lopen of een andere kant op wil
Mag je die ook buiten/ thuis proberen voor een dag? Of bedoel je; je wandelwagen mee en even door de winkel met zo'n plankje?
O wat jammer! Wilde ze er niet op staan? Of wel geprobeerd maar gewoon niet leuk? Draagdoek had ik bij onze zoon destijds maar daar vond ie niks aan, bang dat ie iets miste en ik vond het ook een vreselijk gedoe om hem erin te krijgen. Snel verkocht dus. Bij ons tweede kindje heb ik er dus geen meer in huis...