Hallo meiden, Wij willen in sept naar portugal. Wie weet een leuk en goed appartement of hotel. En wat is leuk om daar te doen. Thnx voor jullie tips!! Liefs
Ligt eraan waar in Portugal je heen wilt. Heb wel adresjes voor je in de Alentejo. PB maar. Yenolah woont n Albufeira in de Algarve
Ik pb je morgen even sjors. We zaten inderdaad te denken aan albufeira. Nog meer meiden die tips hebben.
Wij gaan vrijdag naar Albufeira..als ik terug ben zal ik onze ervaringen wel ff neerzetten. Zijn er nu nog nooit geweest.
We hebben een appartement geboekt..het heet Solar de Sao Jao. Wij hebben de reis geboekt bij Arke. Ben erg benieuwd..nu druk met koffers te pakken want vannacht om 2.30 uur vertrekken we van huis want vliegen om 6.15 uur.
Wij zijn net terug (vannacht rond 02.00 uur geland) van 2 overheerlijke weken Portugal. Wij hadden een appartement in Olhos 'd Aqua. Dit is een wat kleiner vissersplaatsje, maar evengoed leuk levendig.. Het ligt op zo'n 2 kilometer van Albufeira. Albufeira is toch een wat groter toeristencentrum, leuk als je daarvan houd, maar wij zitten liever ìets rustiger.. Er waren ruim voldoende, lekkere restaurantjes in de omgeving, supermarkt op loopafstand. Over het appartement niets dan lof! Hèèl ruim, 2 badkamers (3-kamer app.) Twee ruime slaapkamers, ruime woonkamer, grote keuken met grote koel/vries combinatie, oven, 4-pits keramische kookplaat, koffiezetter etc.. Drie!! airco's (in de woonkamer en 1 in elke slaapkamer) Tv, balkon met fantastisch uitzicht. Als je op de begane grond zit heb je er zelfs nog een stukje gras bij.. Mensen zijn supervriendelijk. Zwembad is niet groot, maar dat vonden wij juist heel erg fijn, omdat onze kinderen (7 en 5 jaar oud) beiden nog geen diploma hebben en wij ze zo prima in het oog konden houden en zelf heerlijk konden ontspannen op ons bedje. Naast het niervormige zwembad lag een peuterbadje (leuk!) en verderop een trapje af en je kwam nog bij een bescheiden zoutwater zwembad. Bedjes en parasols zijn er ruim voldoende (geen handdoekenleggers). Er liggen zelfs plastic matrasjes voor op de plastic bedden, waarover je je handdoek kunt leggen, dus je ligt lekker zacht. Schepjes en emmertjes zijn bij het zwembad aanwezig, deze mag je zo lenen om mee te nemen naar het strand. Strand wel klein en druk in de tijd dat wij er waren (portugezen hadden ook vakantie), maar na een stukje lopen (echt niet ver) richting rechterkant, tot de rotsen, konden we een prima (rustig) plekje vinden.. Om bij het stand te komen moet je wel een lange trap af of anders via een sterk hellende weg.. Leuk snackbarretje bij het zwembad met een superlieve beheerder (Leny).. Enige kleine minpuntje was dat onze schoonmaak dagelijks erg laat was (soms zelfs pas rond 17.00) en wij helaas een dame hadden die haar werk niet zo goed deed. Maargoed, dan haalde ikzelf er nog wel een extra bezempje doorheen.. Ik ben niet zo moeilijk en wil door dit soort dingentjes mijn vakantiepret niet laten drukken. Mijn ouders zaten in 1 van de andere gebouwen van dit appartementen complex (die hadden een studio geboekt en ter plekke kregen ze ip daarvan een 2-kamer app. toegewezen, echt super!!!) Do Parque bestaat uit 3 gebouwen, A B en C, deze liggen naast elkaar. De kamer van mijn ouders werd wel prima schoongemaakt en ook netjes op tijd.. Zon komt aan de voorkant van het gebouw op, de balkons zitten aan de achterkant, dus je start de ochtend heerlijk in de schaduw.. Wij zaten in een hoekappartement en hadden een wat kleiner balkon. Het appartement naast ons echter had een balkon waar je elkaar kwijt kon raken, echt niet normaal, zò groot Nouja, kortom wij hebben een supervakantie gehad en denken erover na om volgend jaar nog een keer die kant op te gaan. Juist omdat het ook zo leuk was voor de kinderen.. Mocht je nog wat willen weten; vraag maar raak Hierbij nog even een link; Appartementen Do Parque - Zonvakanties - Sunweb vakanties