Help!!! Zit in dubio.

Discussion in 'De lounge' started by Loontje81, Jul 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    (niet schrikken best lang verhaal ;))

Even een dubio kwestie van mijn kant waarbij ik een helder inzicht nodig heb van jullie kant dus bij deze Help!!!.

Maanden geleden hebben we een bedje en kast bij de babysuperstore in sliedrecht gekocht(jaja achteraf echt spijt van).
    Nou werd er tegen ons verteld dat toen het bedje er wel was maar de kast nog niet dus mevrouw stelde voor om de kast te bestellen en dan binnen 6-8 weken konden we de boel op halen.
    Dit zou eind mei begin juni zijn.

In de 8ste week gebeld en was nog niet binnen maar zou er snel zijn.Volgens hun was er wat fout met de bestelling
    1 week later weer gebeld en nog niks...Problemen met de levering van het bedje.
    Week later weer gebeld en kast was binnen maar goed waar was het bedje dan die 11 weken geleden wel aanwezig was???Daar konden ze alleen maar op zeggen dat er problemen waren met de leverancier(bekend verhaal bij vele teleurgestelde klanten) en dat het toen niet goed stond in de computer.

Nu zijn we 9 weken verder dan de eerst uitgaande levering en weer gaat het fout.Manlief heeft 1,5 week geleden aan de telefoon gehangen en er werd beloofd dat de boel woensdag(vorige week) zou vertrekken uit Polen en dat het deze vrijdag binnen zou zijn.UHm niet dus nu werd er eind volgende week gezegt want ze gaan pas aankomende maandag rijden.

Nu zullen jullie wel denken van dan zoek je toch wat anders,wat mijn gevoel ook wel zegt na al die weken van teleurstelling,maar ik heb A die kast hier al staan en B het is een bed en commode in 1 omdat ik maar een heel klein kamertje heb voor de baby(2,30x1,70 ongeveer).
    Ok Die week maakt ook niet meer uit zou ook een gedachte kunnen zijn maar ondertussen zit ik bijna aan de 36 weken zwangerschap en wat als het er dan weer niet is?!

Nu wil ik graag van jullie weten wat jullie in mijn geval zullen doen,want mijn hoofd denkt ze steken het maar daar waar de zon nooit schijnt maar mijn gevoel zegt dat ik hem qua ruimte wel nodig heb en tenslotte niet voor niks een bijpassende kast gekocht heb.
    Alvast bedankt.

2. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,308
    0
    0
    er achtereen blijven bellen, niet te boos worden want dat werkt vaak tegen je , maar je mag best op je strepen gaan staan.

ik denk dat ik zelf wel eieren voor mezelf zou kiezen en snel naar ikea zou crossen met de auto.
    daar heb je een goedgekeurd ledikantje voor maar 19 euro, dan heb je in ieder geval iets achter de hand mocht de kleine komen, en het kost je geen klauwen met geld.
    ook hebben ze bij ikea commodes die je aan de muur kan ophangen en daardoor opklapbaar zijn, misschien ook een idee voor een klein kamertje.

aan de andere kant kan de uk in het begin ook in de wagenbak slapen, maar goed ik snap dat je gwoon het kamertje af wilt hebben en rust wilt en het hele gedoe achter je wilt laten!!!

heel veel succes en hopelijk komt er snel een oplossing!!!

succes met de laatste loodjes,

joyce

3. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Jeetje, wat vervelend!
    Het is inderdaad netjes om niet kwaad te worden, maar ik denk dat ik dat niet meer zou kunnen. Kan je de boel niet annuleren en ergens anders heen gaan? Ik zou niet eens meer willen dat ze nog aan me zouden verdienen.
    Vorige week zijn vriendlief en ik daar ook geweest, ik vind het echt een rot zaak. Wij hebben onze bestelling ook geannuleerd en zijn ergens anders heen gegaan. Ik ga er in ieder geval nooit meer heen.
    Ik hoop dat je gauw een oplossing hebt!

4. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Dank je Joyce voor het lezen en je antwoord.
    Een tijdelijk bedje is het probleem niet al zou dat nodig zijn maar baal zo van die laksheid van hun(waardoor manlief ook wel lakser wordt)Eigenlijk hangen we wekelijks aan de telefoon ondertussen maar brengt geen resultaat.De bedrijfsleider trekt zijn handen er vanaf en zegt gewoon centrale administratie bellen.Punt is dat die vaak niet eens weten wat er wel of niet is.
    Laats met kinderwagen bak waar ze overgebeld hadden(henk= leiding) zou 2 weken duren en C-A zegt na belletje duurt nog 2 weken terwijl hij dus al in magazijn stond.

Commode aan de muur ook gedacht in eerste instantie maar de muur schijnt erg slecht te zijn waardoor we weken met opknappen bezig zijn geweest.Andere muur is tussenmuurtje dus daar durf ik hem niet aan op te hangen.Daarvoor hebben wij gekozen voor dit bed.en bedj,commode maar ook extra berg ruimte omdat we het gewoonweg niet kwijt kunnen of ophangen.In ieder geval bedankt voor het mee denken.Wordt er moedeloos van ondertussen.

5. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Voor mij eerste en laatste keer hoor dat ik daar "grote"dingen koop...
    Annuleren is denk ook niet wijs omdat je bij de meeste zaken een levertijd heb van 6-12 weken.Tja dan wordt het echt de reiswieg of leenbedje...Ok dan heb je ikea wat ook zeker een optie is uiteindelijk maar dan zit ik met de ruimte voor commode,die heb ik juist niet.

6. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

Mar 17, 2010
    3,406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Ik heb even zitten googelen en ze hebben dat bedje en commode in meerdere zaken, je zou ze voor de zekerheid kunnen bellen. En marktplaats misschien?

7. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Bij de ikea hebben ze volgens mij ook een commode en bedje in een. Ik zou niet meer wachten, maar ik ben met 35 weken bevallen bij de 1e zonder reden.

8. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Heb je al voor het bedje betaald?
    Zo nee, dan zou ik de boel annuleren en ergens anders het bedje halen.
    Ik heb op meerdere site's zo'n bedje en commode in 1 gezien.
    Gewoon ff mailen waar ze de kortste levertijd hebben.

9. Ga erheen, en eis dat je bij het telefoongesprek aanwezig bent, wat hun daar voeren met hoofdkantoor of magazijn of weet ik wat waar die spullen vandaan moeten komen.
    Want zij kunnen makkelijk zeggen dat ze bellen, maar dat moet je ondertussen ook maar geloven.
    Ga erheen, en laat de telefoon op de speaker zetten, desnoods in een kantoortje.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik zou er ook achter aan blijven bellen ( en als het heel lang gaat duren proberen korting er op te krijgen ) en dan voor de zekerheid zorgen dat je ergens een goedkoop ledikantje/wiegje vandaan haalt zodat de kleine iig ergens in kan slapen mocht het nodig zijn.

11. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Heb even zitten google en ben langs marktplaats gewaaid maar ook weinig te vinden.Omdat wij het bedje krijgen zit ik vast aan een bepaald budget.Boel is samen al 200,00 duurder uitgevallen als dat de bedoeling is.
    Daar komt bij dat hier de "baby"pot ook zo goed als leeg is omdat het kamertje opknappen erg tegen gevallen is.Dus wat ik vind via google is weer bijna 100-200 duurder als het werkelijke plan.
    Bellen doen we met regelmaat maar zelfs de bedrijfsleiding zegt niks meer ondertussen en blijft het gooien op Polen.

Korting zit er al met moeite bij maar dat is gemaakt tijdens de eerste bestelling dus daar valt niks van af te lullen.
    Kan me kop erop breken maar dit was het enigste wat nog moest en daar is het geld nog naar en dan houdt het echt op.
    En 2de hands denk ik niet dat diegene blij zijn als ik daar mee aan kom zetten van hun geld.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Heb je geen vrienden/buren/familie die een bedje over hebben die je kan lenen ?
    Bij ikea heb je ook low budget bedjes, deze kan je natuurlijk alijd weer door verkopen op marktplaats
    IKEA | Baby | Babybedden | SNIGLAR | Babybed

13. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113

Dit zou ik ook doen.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zou je niet durven te adviseren. Wij hebben 2 jaar terug een kamertje besteld daar wat al op voorraad zou zijn, maar omdat we nog moesten verhuizen zouden we het met 35 weken op komen halen. Zou allemaal geen probleem zijn.

Nog 2 keer gebeld van tevoren of het allemaal nog klopte en of we konden komen, en ja hoor ´Het kamertje staat op uw naam in ons magazijn mevrouw!´

Mijn man daar heen op afspraak met een boedelbak.. Na hem urenlang in de zon hebben te laten wachten bleek het kamertje verkocht te zijn aan iemand anders! Ze konden zelfs geen bon meer van onze bestelling vinden :S

Nu heb ik nogal een 'woeste' man wat zulke dingen betreft dus gelukkig is het goed gekomen (kamertje kwam met 38 weken vanaf het filiaal in Rotterdam, matrasje zelfs met 40 weken nog na moeten leveren omdat ze deze vergeten waren en de wandplank toen onze dochter 4 maanden was). Maar hij heeft hiermee wel moeten dreigen dat hij de hele zaak zou verbouwen want eerst was 'er niks meer te regelen en zouden we een leenkamer krijgen'.. en daarna is het opeens opgelost.

Dus bijt flink van je af! Veel sterkte ermee!

15. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    @Umm85...Volgens mij ben ik jou verhaal tegen gekomen na wat flink wat speurwerk over de winkel ;)
    Maar naar aanleiding van jou bericht hebben we Rotterdam gebeld.En daar waren we de 3de die vandaag!!! gebeld heeft over dat bedje.
    Hij was het er mee eens dat het allemaal te lang duurde en gaat er maandag achteraan.Manlief heeft hem verteld dat hij die tijd krijgt(want nu niemand te bereiken) en hem maandag om 4 uur terug belt.
    Er wordt in ieder geval nu wat gedaan en hij was schappelijker dan Henk van Sliedrecht.(mijn man kan hem wel wat aan doen ondertussen)Deze man(r'dam) gaat ook nog eventueel kijken voor een compensatie...das altijd mooi mee genomen hahaha.

Duimen jullie mee???Anders wordt het toch echt naar de ikea dinsdag.Want mijn dagen tikken af en ben het nu wel beu eigenlijk.

16. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

Jan 2, 2010
    1,996
    0
    0
    GFFR meis!!!
    Heerst er echt een vloek op dat kamertje?

Ik zou niet weten wat je moet doen..zou het zelf niet eens weten dus ik doe duimen dat je snel toch wat leuks in je kamertje hebt staan en misschien zoals ze zeggen rondbellen en gaan vragen of iemand er misschien 1 op voorraad heeft? (tegen hetzelfde leuke prijsje :()

Pffff en dat zo dicht tegen je einde aan, geef je mannetje maar een schop onder zijn kont hoor, tis mooi weer dus geen laksheid nu ;)

17. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    1,169
    0
    0
    succes en hopelijk komt het maandag goed!

18. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik hoop voor je dat je snel het ledikantje in huis hebt.

Kun je zelf geen contact opnemen met het hoofdkantoor. via babysuperstore kom ik bij babyentiener,als je naar bedrijfsgegeven gaat kom je uit bij burgerhout b.v.Als je dit in google invoert,krijg je als bedrijfsgegevens o.a. babywalz.

19. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

May 22, 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Nou syl idd een vloek...Als het kindje maar gezond eruit komt dan is het goed.

@Mercedes...Heel erg bedankt en dat gaan we zeker maandag dan proberen...Via burgerhout dus baby en tiener kwamen we niet verder dan de leiding of magazijn.

20. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Algemene bedrijfsgegevens

Babyentiener.nl onderdeel van W. Burgerhout B.V.
    Marisstraat 23
    3364 AZ Sliedrecht
    E-Mail: info@babyentiener.nl
    KvK: 24081623
    BTW: NL801874920 B01

W. Burgerhout B.V.

Babyartikelen

[​IMG]Vorige[​IMG] Route[​IMG] Print
    Ads by Google Baby-Walz: de babywinkel

De onlinewinkel voor moeder & kind.
    Babyuitzet, speelgoed, meubels enz.
    www.baby-walz.nl

Telefoonnummer Tel.0184 - 420621Bezoek adres Groenendaal 231 -255 3011 ZW - RotterdamPost adres Marisstraat 23 3364 AZ - Sliedrecht

Dit is zoals ik het vond,het eerste gedeelte via site babysuperstore doorgelinkt naar babyentiener, via de bedrijfsgegevens naar burgerhout

Share This Page