hey.. gisteravond vanaf 6 uur had ik regelmatige steken in me buik die om de 5 a 10 minuten kwamen..de steken duurde maar 3 seconden ofzo dus geen weeen denk ik..om 8 uur kwamen mijn zus en zwager op visite en stopte de steken gelijk..toen ik om half 11 de deur achter de visite dichtdeed begonnen de regelmatige steken gelijk weer..nu om de 3 minuten..ben naar bed gegaan en heb eigenlijks voor het eerst weer heerlijk geslapen..vanmorgen wakker geworden en nergens meer last van..toen ik ging plassen en mn potje voor de vk volplaste zag ik dat er allemaal witte stukken en slierten in mn urine zaten..ik moet om half 1 na de vk..maar maak me er een btje zorgen over ook na aanleiding van gisteravond..herkent iemand dit?of is het zo langzaam aan het beginnen?ik was gister uitgerekend..maar me lichaam heeft me al vaker een vals alarm gegeven de laatste weken..dus ik weet het even niet meer.. groetjes mij
gister bij de vk geweest..alles was goed..urine ook..de vk dacht dat het gewoon afscheiding was..nu maar weer afwachten..maandag mn laatste afspraak bij de vk..gaan ze misschien proberen te strippen..anders moet ik volgende week vrijdag naar het ziekenhuis om te kijken hoe de baby en ik het maken en of er nog ggenoeg vruchtwater is..en anders word ik ingeleid..hoop alleen wel dat er voor maandag is!ben dat wachten nu wel zat hoor! groetjes
ik heb dat ook maar dan al bijna 2 weken. een soort van slijm dik en wit (het lijkt net sperma). en dan kleine stukjes. en dat gaat door heel mijn vagina zitten en jeuken ben meerdere malen bezig met schoonmaken per dag. is heel lastig. Zou dat ibj mij ook al de slijmprop kunnen zijn? is wel vroeg!