carb lovers dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door bolkje, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik lees veel mensen die op dieet zijn en de koolhydraten weglaten.
    Zelf volg ik een ander dieet, namelijk het carblovers dieet :D Ik val er niet supersnel mee af, maar ik zit wel lekker in mijn vel. :) En met dit dieet heb ik veel minder behoefte aan suiker en snoep, dus dan val ik langzaamaan wel af :)

ik heb niet het gevoel dat ik mezelf met dit dieet dingen moet ontzeggen. In het receptenboek staan recepten voor pasta's, pizza's, muffins enz. Mijn man is ook altijd heel blij als we dit dieet gaan volgen :p

Enige wat ik wel lastig vind is als ik dan alle recepten uit het kookboek heb geprobeerd. Dan moet ik ook afentoe zelf weer wat verzinnen en dan loopt het vaak mis :(

Dus ben benieuwd of er meer mensen zijn die dit dieet kennen en die wel eigen recepten hebben bedacht…

2. Echt helemaal niemand?? :$

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ja nou...ik houd ook wel van suikers natuurlijk

Maar het is gewoon niet gezond.

Net als roken...vond ik ook heerlijk maar uiteindelijk is het niet goed voor je.

Je zegt dat je met je dieet geen behoefte hebt aan suiker en snoep...maar uiteindelijk neem je dat dus in met het eten van andere koolhydraten.

4. Maar koolhydraten zijn niet allemaal suikers :(

Je hebt ze gewoon nodig, als er maar balans is. Alles waar te voor staat is niet goed, maar te weinig kh dus ook niet ;)

5. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Klopt!

Ik ben juist iets gaan minderen met koolhydraten. Ik denk dat ieder persoon anders is en dus bij iedereen iets anders past.!

Je valt er dus wel bij af? Hoeveel ongeveer?

Ik ben nu dus iets gaan minderen, ik eet yoghurt net vers fruit en wat muesli, smiddags crackers en s avonds extra veel groenten en mager vlees.

6. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Het is idd voor iedereen verschillend. Je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik eet al een jaar beperkt koolhydraten, dus ook geen brood, ik voel me juist energieker, koolhydraten spreekt je lichaam het eerste aan en word omgezet in vet, dat wil niet zeggen dat je dik word van een boterham. De meningen zijn hier over verdeeld maar voel me juist veel energieker.

7. Ik ben nu ongeveer 2 weken bezig. Tussendoor nog wel een paar dagen gehad dat ik mezelf niet echt aan het dieet kon houden, omdat ik met familie op vakantie was. Desondanks toch al een kilo kwijt.

En mijn man in dezelfde tijd 3,5 kilo :D

Deel Deze Pagina