Wie werken er allemaal bij de mac?

Discussie in 'De lounge' gestart door toefje, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toefje

toefje Niet meer actief

Hallo meiden,

Waarschijndelijk ben ik aangenomen bij de mac.
    Moet vrijdag op sollicitatie gesprek komen maar ze hebben best te kort dus neem aan dat ze me wel aan nemen.

Maar had een paar vraagje's .
    Hoeveel krijg je bruto per uur als je 22 bent?

krijg je reis koste vergoeding?

ben benieuwd...
    Groetjes

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    vriendin van mij is 24 en die verdient 8 euro bruto per uur. Je kan beter schoonmaakwerkzaamheden gaan doen.

3. Blaak

Blaak Niet meer actief

aah, doe mij maar een cheeseburger alsjublieft :D

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Aaaaaaaaa ja lekker!! Mac kroket is ook zo lekker!! Yum Yum!

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik ken iemand die er gewerkt heeft en het verdient zeer slecht. idd schoonmaakwerk verdient beter

6. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    En dank u, nu heb ik trek in Mac!
    Succes met je sollicitatie

7. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ah wil je niet ontmoedigen ofzo maar heb er een maandje of 2 gewerkt toen ik 17 was maar man man wat een sh.t job was dat, je moet snel zijn hele tijd hamburgers bakken en schoonmaken je verdient niks en je gaat ook uiteindelijk naar hamburgers ruiken

8. mol81

mol81 Niet meer actief

Ik heb er 5 jaar gewerkt en vond het geweldig! De sfeer, de mensen, echt leuk. Je krijgt geen reiskosten. Wat betreft je uren moet je in- en uitklokken. Eens per maand krijg je je salaris. Misschien levert Googlen iets op wat betreft je salarisvraag. Er zijn verschillende functies bij MD. Counter, keuken, lobby (restaurant netjes houden en een soort van gastdame zijn), Drive. Het is hard werken en je ruikt naar de mac als je thuis komt, maar ik vond het een leuke tijd.

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland

gastdame? Bij alle mac waar ik ben geweest moet je je bestelling zelf doorgeven bij de kassa, wachten, meenemen, gaan zitten, eten en zelf weer opruimen.

gastdame?

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Is dat degene die de kots van de kinderen op ruimt enzo?

11. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lol

12. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Zou echt niet meer in die stinkbende willen werken, bah... Heb er 2 jaar gewerkt, en als je dan na het schoonmaken (toen was er nog geen schoonmaakploeg) om 4u snachts thuis komt, moet je eerst een half uur douchen om die penetrante geur ietwat van je af te krijgen, en dan nog blijf je de volgende dag naar Mac ruiken, bah bah bah...

(sorry lekker negatief weer :p )

13. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    omg lmao

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Tip: zoek inbound callcenterwerk zoals klantenservice werk. Ja natuurlijk krijg je rotklanten, maar het betaalt stukken beter (meestal rond 10,- per uur, ok ook geen vetpot...) en je gaat er niet van stinken, tenminste, anders doe je iets verkeerd :p

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ik heb er ooit gewerkt maakte toen 40 uur in de week ofzo (was een "bijbaan" omdat ik gestopt was met mijn opleiding en een tussen ding zocht voor de volgende opleiding die ik ging doen ) en ik kreeg maar een rot salarisje! Gewoon echt maar minimum loon....
    Ik weet niet hoe het nu is maar vetpot zat het wel niet zijn (nou ja of eigenlijk wel als je ziet wat ze er allemaal verkopen :p )

16. Knuf de Konijn

Knuf de Konijn Actief lid

19 jun 2009
    499
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was ook mijn eerste gedachte.
    Persoonlijk, ik zou het nooit doen.

Daarentegen ik ken mensen die jarenlang bij de MAC hebben gewerkt met heel veel plezier.

17. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    T lijkt mij ook totaal geen leuke baan plus ik zou volgens mij alles opeten wat voor me langs kwam.

18. mroos

mroos Niet meer actief

Hamburgers bakken in de Mac:$.

:p.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Die worden toch vacuum verpakt aangeleverd? Daarom klappen ze ook terug tegen je smoel als je een stuk wilt afbijten.

20. mol81

mol81 Niet meer actief

Tjonge jonge, wat weer heerlijk negatief. TS heeft vragen en jullie leveren alleen maar commentaar.

Ja, er werken gastdames bij de Mac. Ze werken in het restaurant, besteden aandacht aan de kinderen, ruimen dienbladen af, verwisselen vuilniszakken, doen de wc's, maken een praatje met de mensen, sminken kinderen etc.

Er zit een complete filosofie achter de werkwijze van MD. Erg interessant om te weten hoe zo'n megabedrijf functioneert.

Wat betreft de verdiensten; nee, je verdient niet de hoofdprijs. Maar leuk werk met leuke mensen is ook wat waard.

Deel Deze Pagina