wit van nagels loopt uit

Discussie in 'De lounge' gestart door elfje27, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elfje27

elfje27 Lid

28 jan 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet niet of iemand van jullie dit ook heeft, maar bij mij is het nu al een tijdje zo dat het wit van mijn nagels (de nagelrand dus eigenlijk) lijkt uit te lopen... Als ik ze knip, blijft er altijd nog een dikke witte streep over, waardoor het lijkt dat m'n nagels nog lang zijn...

Herkent iemand dit of iemand die weet waardoor dit veroorzaakt wordt?

2. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

de witte randen zijn de stukken die niet vast zitten aan het vlees voor zover ik weet. Ga je misschien steeds verder met een vijl er onderdoor. Anders heb ik geen idee

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Inderdaad... als je je nagels onder de randjes schoonmaakt met een vijl o.i.d. dan kan het zijn dat je steeds "dieper" drukt.

4. Vlekje

Vlekje Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.443
    0
    0
    voedingsdeskundige en eigenaresse van: kwestievanv
    Somewhere over the rainbow
    Dan is er lucht bijgekomen volgens mij. Soms heb je ook weleens van die witte vlekjes op je nagels, dat zijn geloof ik luchtbelletjes

5. elfje27

elfje27 Lid

28 jan 2011
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    #5 elfje27, 24 feb 2011
    Laatst bewerkt: 24 feb 2011
    Ik bedenk nu dat ik dat eigenlijk inderdaad onbewust doe... Als ik 's avonds in de zetel zit, zit ik vaak te spelen met een speldje en daarmee ga ik dan ook onder mijn nagels... :)

Zouden de losgekomen stukjes vanzelf weer vastgroeien?

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Wat je in princiepe doet met dat speltje.. is je nagelplaat ( nagel) dus losmaken van je nagelbed ( roze onder je nagel)...

Ik ben nagelstyliste dus kan het weten :p

Het groeit niet meer vast, maar groeit wel uit en krijgt er gewoon een gewone nagel voor terug. Je moet het alleen niet te vaak doen hoor!

Deel Deze Pagina