Goede sportbh

Discussie in 'De lounge' gestart door Sleepless, 24 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Weet iemand waar ik online een echte goede sportbh kan kopen? Ik kwam zojuist langs een etalage lopen waarin ik mezelf zag hardlopen en besefte ineens dat ik aan een nieuwe toe was :D

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    548
    113
    online geen idee maar ik zweer bij die van de action. heb ze in alle soorten. zitten geweldig. nou heb ik bijna geen tieten dus weet niet hoe ze zitten als je wat groter bent

3. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Bedankt voor de tip! Ik heb helaas wel tieten (ben ik op zich wel blij mee hoor ;) maar had wat minder mogen zijn, heb D) dus ik zoek er echt eentje die met veel tiet het goed houdt ;)

4. Rabarber

Rabarber Niet meer actief

Sportbeha kopen? Alle maten sport bh's - GRATIS thuisbezorgd!

Ik koop mijn sportbeha's altijd op deze site. Vooral van het merk Anita bevallen mij goed. Je kan hier ook een soort onlinetest doen om te bepalen welke beha bij je past. Ze zijn wel prijzig, maar wat mij betreft elke cent waard. Vooral bij het hardlopen vind ik een goede sportbeha onontbeerlijk. Ik heb zelf ook een D cup en ik vind de goedkopere sportbeha's onvoldoende steun geven.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb een B/C en vind ze van de Hema heel erg fijn.
    Ook al meerdere duurdere geprobeerd maar de Hema blijft goed!

6. Rabarber

Ik heb toevallig vorige week er eentje van de Hema gekocht voor heavy sports, maar ik vind deze onvoldoende steun geven voor het hardlopen. Voor fitness etc. zit deze wel erg prettig en de prijs is wat prettiger.

7. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik ben erg enthousiast over de Shock Absorber. Deze biedt veel steun voor een grote boezem. Online te koop bij onder meer de Wehkamp.

8. koek

koek Actief lid

23 mrt 2012
    311
    37
    28
    NULL
    NULL
    ik zweer bij de shock absorber ultimate run voor het hardlopen, ben wel eens opzoek geweest naar een goedkopere maar die voldoen niet bij hardlopen bij mij. (hema, h&m, action etc)

9. Rabarber

Ik heb een nieuwe beha nodig. Ik ga deze ook eens uitproberen :).

10. Sleepless

Sleepless Bekend lid

1 jun 2013
    892
    173
    43
    Vrouw
    Brabant
    Dank je wel dames! Ik weet waar ik moet gaan zoeken! :D

Deel Deze Pagina