Hoi Voor Levi zijn verjaardag zijn we op zoek naar een houten speeltoestel. Het liefst iets van een huisje ( op poten ) met een glijbaan en schommel. ( maar dan één die geen 600 euro kost ) Iemand tips voor een leuke en betrouwbare webshop ?
Ik heb er een paar maanden 2 gevonden, voor een prijs rond de 400 euro. Kasteel speeltoestel Jungle Gym Castle | Goedkoop - Middel Speelhuisje | Speelhuisjes | Speelhuis Bear County houten speelhuis Wistler Park (1092240120190) | * SPEELHUISJES HOUT | TRAMPOLINE-KAMPIOEN.NL ....... BUITEN- EN BINNENSPEELGOED !! online bestellen - afhalen - cash&carry - showtuin speelhuisjes - testveld Bij die laatste komt er dan nog 58 euro bij voor de glijbaan. Uiteindelijk hebben we er nog geen gekocht, dus ik kan je geen gebruikerservaring vertellen.
Hoi, Wij hebben dit jaar een glijbaan/huisje/schommel gekocht bij: Speeltoren, Speeltoestel, Speeltoestellen, Speeltorens, Schommel, Buitenspeelgoed Stukje goedkoper (vanaf 395 inclusief thuisbezorgen). De Timmerman heeft hem bij ons in elkaar gezet en hij bevalt mijn dochter prima. Wij hebben type Toren Mery. Wat ook mooi is dat je er later nog dingen aan kunt zetten. (tunnel, speelhuisje etc) Succes met orienteren. Groetjes jopa1000
Op marktplaats kan je ook wel vaak tweedehands speeltoestellen vinden. Tenzij je natuurlijk per se een nieuwe wilt!
Bedankt voor de reacties. Inmiddels een toestel gevonden, maar kijken nog even verder voor we hem kopen ( tips zijn dus nog welkom ) Doen het samen met souders en zwager, dus dan kan je gelijk wat duurders uitzoeken