hoi, ik heb een bugaboo cameleon.. ik vind die optilstang alleen zo onhandig als ik mijn zoontje erin wil leggen.. hoe doen jullie dat? of halen jullie die optil-stang eruit als je het kindje er in legt? en ik heb een leuke wagenspanner gekregen met aan zijkant elastiekjes en vierkante blokjes om hem te bevestigen. maar waar bevestig je zo´n ding? ook elke keer weghalen als je hem erin legt voor het gemak of laten jullie hem gewoon zitten? er zit dus geen klik-systeem aan aan de spanner helaas..
De stang idd erop en eraf gehaald, of toen er geen dekje werd gebruikt de stang gewoon helemaal weg gehaald en niet meer gebuikt! Ik had een wagenspanner van lief, dus alleen touwtjes om te knopen! Heb op de markt van die bretels klippen gekocht, mooie zilveren en daar een strikje omheen gemaakt en de klippen op de kap geklikt. Hoop dat je er wat aan hebt! x
Wij hebben ook een bugaboo en wij haalden de optilstang altijd uit. Tenminste toen ze nog in de wagenbak lag. nu ze groter is en gewoon zit blijft ie lekker zitten en doen we haar zo erin.
Ik heb gelijk de optil stang eruit gehaald...vind het maar een onhandig ding en heb hem echt nooit gemist. Wagenspanner had ik niet.
Voor de reiswieg heb ik die stang niet gebruikt. Niet handig. Nu met de wandelwagen laat ik hem gewoon zitten als voorbeugel.
Idd nu als reiswieg laat k em eruit...baby kan er immers niks mEe.. Wy wonen 3 hoog dus als k em alleen moet tillen zet k t er wel op..makkelijker dragen...en dan haal k em beneden wer eraf en leg em in de zak onderin.. En als t wordt omgebouwd doe k em wel erop.. Wagenspanner heb k nie..zou nie weten
In haalde hem eraf als ik onze zoon eruit haalde. Hier zat hij er wel altijd op omdat we 1 hoog wonen. Zo kon ik makkelijk de bak met mijn zoontje erin omhoog tillen. Ik had een wagenspanner van de Hema en die ging aan de balijnen van de kap (onderaan) Ging perfect en als hij te hard trok ging het klittenband los.
Hier ook de wagenspanner van Lief! Maar ik knoopte hem gewoon met die touwtjes aan die stang die je op de bugaboo kan klikken. Ik gebruikte de stang er altijd op, zodat ze ook lekker met dat ding kon spelen. Soms liet ik hem erop zitten en legde ik Lotte er zo onder (maar dat was in de zomer dus toen geen gedoe met lakens enzo) en anders haalde ik hem eraf, kind erin, stang weer erop....