wie is bekend met Menopur?

Discussion in 'MMM clubs' started by visje2007, Aug 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hallo meiden

Ik heb zojuist al een schema plus recepten binnen gekregen voor poging nummer 4!
    Had ik helemaal nog niet op gerekend maar goed... dan heeft het zo moeten zijn denk ik dan maar ;)

Maar ik heb alle 3 de laatste pogingen altijd Puregon gebruikt om te stimuleren. . Maar nu heb ik ineens Menopur op m'n recept staan!

Wat is het verschil?
    Waarom zou ik die ineens moeten gebruiken?
    En hoe zit het met de bijwerkingen- en werking van het middel?

Vol met vragen dus! !!???

#korte uitleg wat Puregon met me deed#
    Stimuleerde wel redelijk alleen niet heel veel eitjes en misschien van mindere kwaliteit.? Tenminste laatste 3 pogingen.
    Want poging 1 bij mijn zoontje was in één keer raak, maar had toen maar 2embryo's.
    Toen was ik 28
    En nu ben ik 32..

Nou ik hoor graag van jullie!

Liefs visje

2. Flo72

Flo72 Bekend lid

Apr 9, 2013
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes met je nwe poging! Tja en waarom een ander hormoon, dat vroeg ik aan mijn zhuis owww dat had te maken met de contracten die ze hadden afgesloten. Commercie kan het dus mee te maken hebben. Gewoon vragen hoor, bel afspraak maken ofzo.

3. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Het zou idd kunnen liggen aan het ziekenhuis , bij ons is standaard Menopur , bijwerkingen vorige keer eigenlijk weinig , had meer last van de decapeptyl , alleen ik had 150 Menopur , op dag 9 , 2 eitjes , dag 12, 11 grote eitjes, kennelijk kon mijn lichaam er niet tegen want mijn waardes lagen torenhoog dus moest direct stoppen, maar dat zal per persoon verschillend zijn, ik mag nu 75 spuiten , welke dosis heb je zelf ?

4. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Ik zag 75 op m'n lijstje staan. . En weet verder niet eens wat de reden is?
    Pff
    Ik moet van puregon juist altijd de maximale hoeveelheden spuiten-250.
    Ik heb al afspraak staan 27aug dus ga het dan ook voorleggen. ..

Dank jullie wel voor de reacties!

Xxx visje

5. Papaver

Papaver Niet meer actief

hier ook na 4 pogingen opeens over op menopur. vanwege bezuinigingen. Omdat je menopur zelf moet mengen, is het veel goedkoper. Ik spoot 300eh gonal f en ook 4 x 75 menopur. zou dus zeker de hoeveelheid navragen.

Mijn resultaat met menopur was echter vele malen beter dan met gonalf. ik stimuleerde langer, had minder bijwerkingen en een record opbrengst van 14 follikels en 12 eicellen (ik ben 39 dus dat is echt een goeie score). De kwaliteit was ook beter, waardoor we goeie bevruchtingen hadden en 2 toppers tp en zelfs 3 cryo's hebben gekregen! Dit heb ik met gonalf nog nooit gehad. de laatste poging was dus ook heel even echt een succes, maar helaas...hopelijk wil een van de cryo's 9 maanden blijven zitten ;)

Veel succes met spuiten en hopelijk wordt dit een toppoging!

6. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Dank jullie meiden. .. zal het bespreken in het zh.
    En jullie ook allemaal veel succes! !
    Hopend op dat langverwachte wondertje♥

7. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

Jul 11, 2012
    3,880
    330
    83
    Female
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik wilde menopur, op internet staat er veel goeds over maar mijn prof wilde het bij gonal f houden. Menopur schreef hij voor aan dames met een lager amh of die iets ouder zijn, dat terwijl ik bijna 36 ben! Op internet staat er veel goeds over... Dus ik heb er vertrouwen in, in je vierde poging! Gewoon omdat het van mij moet lukken!!

8. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

Jul 31, 2013
    3,477
    1,140
    113
    Almere
    Vreemde dokters allemaal. Ik ben 27 en krijg ook gewoon menopur , ligt er echt aan wie wat welke ziekenhuis gebruikt denk ik, ik krijg maar 75 nu hoor dus zou goed kunnen , zodat ik niet weer overstimulatie krijg. Daarna kunnen ze bij mij altijd bloed prikken en verhogen.

Succes!

9. visje2007

visje2007 Bekend lid

Jan 19, 2009
    702
    1
    0
    Hmmm Ik zit er tussenin haha Ik ben 32..
    Maar denk ook het besluit omdat ik nooit echt veel eitjes had ondanks de maximale dosering puregon (250 eenheden)
    En ook omdat ik het voor de 3e poging had besproken want had daar ook veel over gelezen...
    Dan baal ik wel dat ze pas de allerlaatste poging dit doen want ik heb nu geen uitweg meer...
    Nou ja we zullen zien!

Poppetje jouw dag is bijna aangebroken hè! .oh ik ben ook gewoon zenuwachtig voor jou♥♥♥
    Het moet goed komen!!!

Share This Page